fbpx

איך לבחור נכון חברה לקידום אתרים?

0

ב-2022 כבר ברור לגמרי שאתר שלא מקודם בגוגל הוא אתר שלא מממש את הפוטנציאל שלו. בעידן שבו עוד ועוד אנשים מבצעים יותר ויותר חיפושים – גם של מידע וגם של מוצרים – דירוג גבוה במנוע החיפוש הפופולרי מבטיח מקסימום חשיפה. מקסימום חשיפה מובילה למקסימום תנועה לאתר, והתוצאה (אם מתנהלים נכון): מקסימום לקוחות משלמים.

קידום אורגני בגוגל הוא תהליך שמחייב בקיאות ספציפית. בהתאם חשוב מאוד לבחור נכון חברה לקידום אתרים, ובפרט כדאי ליישם את ההמלצות שמופיעות בכתבה זו.

מקסימום ניסיון

כשמשווים בין חברות לקידום אתרים, אחד הסעיפים שמומלץ להעניק להם משקל נכבד בהחלטה הוא הניסיון. הסיבה לכך פשוטה: ככל שחברת קידום אתרים היא בעלת ותק רב, המשמעות היא שאותה חברה כבר עזרה לבעלי אתרים רבים להתקדם בגוגל. בהתאם הצטבר בה ידע רחב היקף, כזה שאפשר לרכוש רק באמצעות עבודה מעשית – ולתרגם לתהליכי קידום יעילים גם עבור הלקוחות הבאים.

בנוסף, הוותק עצמו מעיד על הצלחות רבות. חברה שלא מספקת שירות איכותי ומקסימום תועלת מן הסתם לא תשרוד לאורך זמן, ולכן חברה שפועלת בתחום השיווק באינטרנט מזה שנים רבות היא חברה שכן הצליחה ומצליחה.

מקסימום שקיפות

קידום אתרים הוא כאמור תחום שמחייב בקיאות מקצועית ספציפית מאוד. כמו בכל תחום ידע, גם בעולם ה-SEO (ראשי תיבות של הביטוי Search Engine Optimization, מונח שבעברית הפך לקידום אתרים אורגני), יש ז'רגון מקצועי – אבל חברה איכותית באמת תתנהל מול הלקוחות בלי להשתמש בביטויים שהם לא מכירים, אלא תקפיד להעביר את כל המידע הרלוונטי באופן בהיר וקל להבנה.

זהו מרכיב אחד מתוך מחויבות רחבה יותר – להתנהלות שקופה לחלוטין. כחלק מהשקיפות כדאי לדרוש מהחברה שמבצעת עבורכם קידום אתרים פירוט של כל הפעולות שמבוצעות מדי חודש, וגם לבקש הסבר לגבי התועלת שלהן. חברה רצינית תשמח לשתף אתכם באסטרטגיה וגם במימוש שלה.

תוכן איכותי

תהליך קידום אתרים כולל מגוון רחב של פעולות. שתי הפעולות המרכזיות הן הוספת תכנים לאתר עצמו, על-מנת להעשיר את חוויית המשתמש של המבקרים בו וגם כדי להרשים את גוגל; והוספת קישורים אל האתר, מאתרים שגוגל מייחס להם סמכות, אמינות ורלוונטיות (כלומר זיקה אמיתית בינם לבין האתר שאותו רוצים לקדם).

שתי הפעולות מחייבות תוכן איכותי – מעניין, מקורי, מועיל עבור בני אדם ומדויק מבחינת מנועי חיפוש. בהתאם כדאי לבחון כל חברת קידום אתרים גם על-פי רמת התכנים שהיא יודעת לספק, ולשם כך רצוי לבקש דוגמאות.

מינימום מחויבות מצדכם, מקסימום מחויבות מצד החברה

קידום אתרים הוא תהליך. בחלק מהמקרים ניתן להגיע ליעד המבוקש לאחר מספר חודשים, ובאחרים נדרשת גם שנה ואפילו שנה וחצי. בפרט נדרשת סבלנות כשמדובר על אתר בתחום תחרותי מאוד, או על אתר חדש שעדיין לא הספיק לצבור נקודות זכות בגוגל. יחד עם זאת חשוב לזכור שלאורך הדרך האתר מתקדם בהדרגה כך שהביצועים שלו משתפרים באופן קבוע, ושבנוסף קידום מקצועי באמת ישאיר את האתר בצמרת לטווח ארוך.

בכל מקרה, כדאי להעדיף חברות קידום אתרים שלא מחייבות אתכם להישאר איתן לתקופה קבועה מראש, אלא מאפשרות לכם לסיים את ההתקשרות בכל נקודת זמן שתרצו. בדרך זו רמת המחויבות שלכם מינימלית, ואילו החברה עצמה תפגין מקסימום מחויבות כדי שתבחרו להישאר איתה. חברת לינקשייק קידום אתרים מאפשרת לכל לקוחותיה לקבל שירות מקצועי בלי התחייבות מצידם לפרק זמן מינימלי, ובנוסף מספקת שירות מקצועי מאוד על סמך ניסיון של למעלה מ-15 שנים.

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook