fbpx

מאחסנים את הדירה? כך תשכרו מחסן מושלם

0

עוברים דירה ולא מוצאים מקום לכל הציוד, הרהיטים ומכשירי החשמל השונים? יכול מאוד להיות שאתם זקוקים לשירות אחסון דירות. ‏מדובר בשירות שהולך וצובר ביקוש אך כדי לבצע את ההחלטות הנכונות, יש כמה דברים ודגשים שצריך להתייחס אליהם לפני שמפקידים את תכולת הדירה בידיים אחרות.

אחסון תכולת דירה אצל חברה מקצועית וותיקה

אחסון תכולת דירה הוא שירות מורכב שחייב להתבצע אצל חברה מסודרת עם מוניטין. כיום השוק ‏מוצף במגוון רחב של חברות בתחום, חלקן טובות יותר, חלקן פחות וחלקן ולצידן יש אפילו חאפרים עם מחסנים לא תקניים שפועלים בלי רישיונות עסק. ‏לכן אנחנו ממליצים לעשות את כל הבדיקות על מנת לוודא מראש שמדובר בחברה מקצועית, מנוסה וותיקה. ‏על מנת לעשות זאת אתם צריכים לקרוא את כל חוות הדעת וההמלצות שיש על החברה באינטרנט. ‏נסו לבדוק האם מדובר בחברה שאתם יכולים לסמוך עליה שתשמור על התכולה שלכם, ולא פחות חשוב מזה גובה מחיר הוגן עבור השירות.

‏וודאו שהחברה פועלת תחת האישורים הנדרשים של הרשות המקומית ומכבי האש, שיש לה ביטוח ושהיא פועלת תחת כל הדרישות המקובלות בישראל. כדאי בנוסף קראו על החברה ולבדוק כמה שנות ניסיון יש לי בתחום ככל שהיא תהיה מנוסה יותר ככה סיכוי שהיא תספק לכם שירות איכותי ומקצועי הוא גבוה יותר.

‏השוו הצעות מחיר מכמה חברות

‏לצערנו כמו בתחומים אחרים בשוק בעלי המקצוע גם התחום הזה הוא פרוץ וכל חברת אחסנה יכולה להרשות לעצמה לדרוש מחיר אחר עבור השירות. ‏זו בדיוק הסיבה שבגינה אנחנו ממליצים לכם לאסוף כמה הצעות מחיר וכמובן להשוות ביניהן. ‏במקביל אנחנו ממליצים לכם להיכנס למחירון המומלץ לצרכן ולבדוק כמה מקובל לגבות עבור שירותי אחסנה שאתם רוצים לשכור מהחברה. ‏כשתגיעו לשלב הצעות המחיר כבר יהיה לכם את כל הידע לגבי המחירים המקובלים בשוק, כך נציגי חברה ירגישו שיש להם פה עסק עם לקוחות שמבינים ויודעים מה הם מחפשים.

‏עצם העובדה שתיקחו כמה הצעות מחיר מחברות שונות תסייע לכם לעשות איתן משא ומתן בקשר למחיר. ‏במצב כזה חברה שאתם רוצים לשכור את השירות ממנה תתחרה עליכם ביחד עם החברה המקבילה וסביר להניח שתיתן לכם הצעת מחיר משתלמת יותר על מנת ‏שהיא זו שתעניק לכם את השירות.

‏בדקו את המחסנים

‏לפני שאתם ממהרים לסגור עם חברת אחסנה קפצו למחסנים שלהם ובדקו פיזית בעיניים איך הם נראים. ‏באופן כללי אתם צריכים לוודא שהמחסנים נקיים ומסודרים ושלכם תהיה גישה נוחה לציוד שלכם אם תצטרכו ובמהלך האחסון. ‏אם אתם נכנסים למחסן ומזהים שיש אנדרלמוסיה ושהתכולה שבתוכו לא מסודרת כמו שצריך אל תסגרו עם חברת האחסנה הזאת והמשיכו לחפש אחר חברה אחרת. ‏

‏בדקו אם יש לחברה בטוח

‏רגע לפני שאתם סוגרים עם חברת האחסנה בדקו שיש לה ביטוח על התכולה שלכם. ‏כשאתם מאחסנים את תכולת הדירה אתם צריכים לקחת בחשבון שאתם חושפים אותה למגוון רחב של סכנות. ‏בין השאר אנחנו מדברים על פריצות, שריפות, שיטפונות ואפילו עכברים וחולדות שאוכלים את הרהיטים יקרים.

‏כיום כל חברת אחסנה שמכבדת את עצמה ‏מחזיקה ‏בביטוח שאמור לשמור על התכולה שלכם. ‏במקרים בהם התכולה שלכם ניזוקה כתוצאה מתנאי מזג האוויר או פריצה אתם יכולים להיות רגועים שהחברה תפצה אתכם בגין הנזקים. ‏אם אתם שואלים את נציג חברה על הנושא והוא אומר לכם שאין כל אחריות אנחנו ממליצים לכם לא לסגור עם החברה הזו ולהמשיך בחיפושים אחר חברה אחרת.

חשוב להדגיש שחברה מומלצת לאחסון דירות צריכה לפעול במתקנים מתקדמים ומוגנים כך שמפגעים לא צריכים להתרחש. כמו כן עליה לנקוט בפעילויות שונות למניעת מזיקים ומכרסמים, אך כפי שידוע לכולנו, תקלות יכולות להתרחש ותמיד צריך שיהיה ביטוח.

‏ודאו שהמחסן איים קרובים אליכם

‏לפני שאתם סוגרים עם חברת האחסנה אנחנו ממליצים לכם לוודא מראש שהמחסנים שלה קרובים לכתובת שבה אתם גרים כעת. ‏לא פעם קורה שלקוחות צריכים גישה מידית לציוד שלהם על מנת לשלוף איזה שהוא פריט שהם חייבים אותו ממש עכשיו. ‏אם המחסנים יהיו רחוקים ולא תהיה לכם גישה אליהם זה יהיה פשוט בלתי אפשרי. ‏לכן עוד בשיחת הטלפון הראשונה עם נציגי חברה אנחנו ממליצים לכם לשאול בטלפון היכן ממוקמים המחסנים שלהם והאם ניתן לקבל גישה מלאה בשעת הצורך.

‏הגדירו מראש את תקופת השירות

‏יש לקוחות שזקוקים לשירותי אחסון לטווח ארוך שנע בין חודשים ויכול להגיע לשנים. מדובר במיוחד במקרים בהם אנשים עושים רילוקיישן לחו״ל וצריכים פתרון מידי לשמירה על התכולה שלהם. ‏בכל אופן אנחנו ממליצים לכם להגדיר את תקופת השירות מראש ולבחור בחברה שמאפשרת לכם לשכור את השירות ממנה למשך התקופה הזאת. יש חברות שפחות מתלהבות מהאופציה של השכרת מחסנים לטווח מאוד קצר. לכן על מנת להימנע מעוגמת נפש עדיף לברר זאת מראש. ‏בנוסף אם תיקחו את השירות לתקופה ארוכה הוא גם יעלה לכם פחות כסף, לאור העובדה שהחברות הללו מעדיפות להשכיר את המחסנים לטווח ארוך יותר. ‏

‏חותמים על חוזה מסודר

‏אל תסגרו שום דבר בעל פה עם חברת האחסנה כי מה שלא כתוב פשוט לא קיים. ‏לכן אנחנו ממליצים לכם לחתום על חוזה מסודר בינכם לבין חברת האחסנה, חוזה ‏שיופיעו בו כל הפרטים הרלוונטיים לעסקה, החל מתקופת השירות, המחיר, האחריות, מה היא כוללת ולא פחות חשוב מזה, מה היא לא כוללת. ‏אם תסגרו בעל פה דברים אחרים עם חברת האחסנה אל תתפלאו שהיא תתחמק מכם בשעת הצורך.

‏לסיכום, אין ספק ששירות אחסנה הוא שירות מעולה למי שצריך פתרון מידי לתכולה שלו. עם זאת אנחנו ממליצים לכם לפעול על פי הטיפים שהצגנו במאמר הזה על מנת להימנע מעוגמת נפש.

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook