fbpx

רמקולים מוגברים – מתי זה כדאי ואין בוחרים?

0

אם הייתם לא פעם במסיבת ריקודים, באירוע גדול, במסיבה במרחב חיצוני או פנימי, בהפגנה או כל אירוע אחר – בוודאי שמעתם קולות בוקעים מתוך הרמקולים ולא הבנתם כיצד אפשר לשמוע כל הצלילים האפשריים בחלל הגדול הזה בו הייתם.

רמקולים מוגברים מספקים תהודה חזקה והשמעת מוזיקה, נאומים, צפירה כל דבר אחר אותו רוצים להשמיע.

מדובר באחת השיטות המאפשרות האזנה למוזיקה או לכל צלילי אחר בדציבלים גבוהים בינוניים או נמוכים, כאשר הכול נעשה באמצעות רמקולים מוגברים שנחשבים חוד החנית של עולם האירועים.

אבל מה צריך לדעת על רמקולים כאלה?

מדובר ברמקולים בעוצמה גבוהה אותם מפזרים במרחב שלא רק שמנגנים את המוזיקה שרוצים אלא שהם מספקים חיבורים לרמקולים נוספים. ציוד כזה מאפשר את הדרך להאזין למוזיקה חזקה או חלשה, להגביר כלים מוזיקאליים כמו למשל בעת קונצרט או הופעה ולאפשר קיום של מגוון רחב של אירועים.

באמצעות בחירה נכונה בציוד ההגברה הנכון אפשר לארגן  כל אירוע בצורה טובה גם אם אינכם אנשים שמתעסקים בציוד הגברה ותאורה או בתחומים של סאונד וארגון אירועים.

אבל מתי נצטרך רמקולים מוגברים?

יש מספר מקרים בהם משתמשים ברמקולים מסוג כמו בחתונות קטנות או גדולות, באירועים מסוגים שונים, באירועים קהילתיים, בהפגנות או כנסים, ובכל אירועים שדרוש בהם ציוד הגברה. לעיתים גם הופעות חיות או קונצרטים יזדקקו לציוד הגברה מתאים, או אם למשל אתם מתכננים חתונה קטנה או אירוע ואתם מפיקים אותו לבד – כדאי שיהיו לכם רמקולים מוגברים. מדובר בדרך להשמיע מוזיקה בכל מקום ולהנות כמה שיותר תהודה שתהיה טובה ואיכותית.

הגברה כזאת ומתאימה לצרכים שלכם עבור כנסים הפגנות ואירועים שמתקיימים במרחב חיצוני או פנימי ולשאר מרחבים בהם צריך להשמיע מוזיקה או צלילים אחרים. לכן חשוב לבחור את כמות הרמקולים שתתאים לכם תיכנס לחנות טובה לציוד הגברה ובחרו את כל מה שיעזור לכם ליהנות מאירוע מושלם.

אז כיצד בוחרים רמקולים מתאימים?

שרון רייכטר ציוד הגברה יעזרו לכם לבחור רמקולים בכמות מתאימה למרחב שלכם. בחרו כזה שיש לו מספר ערוצים מתאימות וחיבור בלוטוס. וודאו שאתם בוחרים מוצר מחברה מוכרת שמספקת מבחר איכותי ונרחב של רמקולים אקטיביים או פסיביים. בחרו ציוד הגברה מותאם לאירוע שלכם כמו כזה המתאים עבור הגברה לאירועים מסוגים שונים, הגברה עבור אולמות, או אפילו הופעות חיות ורמקולים שמתאימים לתקליטנים.

חשוב לבחור מוצר מחברה שתספק לכם שירות לקוחות, הדרכה וגם תמיכה בעת הצורך. כך תוכלו לבחור נכון. בצעו השוואת מחירים בין ציוד ובחרו בטוב ביותר ורמקולים שמתאימים לתקציב הנתון להפקת האירוע. בחרו תמיד בטוב ביותר עבור חגיגה מושלמת. בהצלחה!

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook