fbpx

קורס הכנה למבחן אמי"ר – להעלות את סיכויי ההצלחה

0

סביר להניח שיצא לכם לשמוע עליה, אבל מעולם לא התעמקתם. נעים מאוד, בחינת אמי"ר, או בשמה המלא – אנגלית, מיון, רמות. מטרת הבחינה הינה להעריך את רמת האנגלית שלכם טרם הקבלה למוסדות השכלה גבוהה, ולמיין את המועמדים לפי רמות שונות בכדי לשבץ אותם בקורסי החובה באנגלית, לעתים אף אף להעניק לחלקם פטור במידה ויצלחו את המבחן. מסיבה זו, קורס הכנה למבחן אמי"ר הוא חשוב מאין כמוהו, בעיקר כשהמטרה שלכם היא לקבל את הפטור בסופו של דבר.

מרבית הנבחנים בבחינת אמי"ר עברו את הפסיכומטרי בהצלחה אך לא הצליחו להשיג את הציון הנדרש להם בפרק האנגלית, וכעת מבקשים לשפר את הציון באמצעות הבחינה המדוברת.

איך לבחור קורס הכנה למבחן אמי"ר

מכיוון שמדובר בבחינה שתקבע את העתיד שלכם באקדמיה, יש לבחור קורס הכנה למבחן אמי"ר בשיקול דעת מרבי בכדי להבטיח שתגיעו למוסד הלימודים הטוב והמקצועי ביותר שיקח אתכם להצלחה. יש כמה פרמטרים שכדאי לבחון מקרוב:

  • רמת לימודים – איך בודקים את הרמה? פשוט מאוד, מחפשים המלצות וביקורות של תלמידים ותלמידות מהעבר. האינטרנט מלא בכאלו, כך שבטוח שיהיה לכם קל למצוא את אשר אתם מחפשים. אופציה נוספת היא להגיע לכמה מקומות בעצמכם ולהשתתף בשיעור ניסיון, כמובן על בסיס ההמלצות והביקורות שתמצאו.
  • וותק וניסיון – אי אפשר ללמוד אנגלית אצל כל אחד. יש לשאוף להגיע למורה שמכיר היטב את השפה על בוריה, ויוכל לתקן אתכם גם עד הדקויות הקטנות ביותר. אל תתפשרו על האנגלית שלכם ובטח שלא על הלימודים! מוסד לימודי מעולה הוא כזה שמוריו לא רק דוברים את השפה, אלה מכירים אותה היטב, ברמה של שפת אם.
  • העברת החומר הנלמד – להכיר את השפה זה לא מספיק, על המורים גם לדעת להעביר את החומר הנלמד כמו שצריך. אם התלמידים לא מבינים את הפרקים הנלמדים בכיתה, גם אמריקאי מלידה לא יוכל לעזור להם. על המדריכים להחזיק בכישורי לימוד מעולים, נוסף על ידיעת השפה.
  • מערכות תרגול מתקדמות – לצד ספרים ולימודים בכיתה, כיום נהוג ללמוד גם באמצעים ממוחשבים. כך, נוצר מרחב לימודי מכל מקום ובכל זמן, וגם בעת ההמתנה לאוטובוס או נסיעה, אפשר להמשיך ולהתקדם בחומר ללא מאמץ.

תורידו מעצמכם עומס

קורס הכנה למבחן אמי"ר מטרתו בסופו של דבר, להוריד עומס מהסטודנטים. לאחר שיפור הציון, תצליחו לפטור את עצמכם לחלוטין מקורסי החובה באנגלית או לכל הפחות להשתבץ בקבוצה מתקדמת יותר, מה שאומר – פחות שלבים לעבור לפני שתסיימו עם אנגלית לחלוטין. כמובן שהאופציה הראשונה היא המועדפת ולכן, עשו הכל כדי להירשם אל קורס הכנה למבחן אמי"ר שמוכר בזכות הרמה הגבוהה, המדריכים המצוינים, וגישות הלימוד המתקדמות ביותר. הכל כדי שתוכלו להוריד מעצמכם עומס, ולהצליח גם ליהנות מהחיים הסטודנטיאליים.

 

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook