fbpx

צימרים ברמת הגולן וכל המידע הנחוץ לכם ב-2020

אתם רוצים לחוות את החופשה המושלמת ברמת הגולן, בין אם היא חופשה משפחתית או זוגית. בכדי להיות בטוחים שאתם מקבלים את כל הפרטים העדכניים על מתחם הנופש, מגזין חשיפה לגולן מזמין אתכם להתעדכן בו מפעם לפעם. בואו נכיר יותר מקרוב.

0

אנחנו רוצים להכיר לכם תפנוקי עולם ב-2020, כאלו שלא מוותרים עליהם גם בעד שום הון שבעולם. צימרים ברמת הגולן מגיעים בשלל סוגים וגדלים, צבעים ובעיצובים שונים. מאחר שיש בארץ כל כך הרבה סוויטות למשפחות, לזוגות, צימרים לקבוצות ואפילו מלונות בוטיק, צריך לדעת כיצד לבחור את הנופש שלכם! אתם חייבים לדעת שאתם מקבלים את כל הפרטים הכי עדכניים, כי יכול להיות שלאחרונה ביצעו שינויים במתחם הנופש, ככה שאתם חייבים להיות מעודכנים. 

מגזין בוטיק שמסדר לכם חופשה מושלמת בצפון 

אז, היכן מתעדכנים בכל הפרטים הכי רלוונטיים בכל צימר וסוויטה? מגזין הבוטיק חשיפה לגולן עונה לנו על הסוגייה, בואו נשמע מה יש לצוות המגזין להגיד בנושא של תיירות ברמת הגולן. אנחנו רוצים שתכירו כבר היום את מגזין חשיפה לגולן – מגזין בוטיק לענייני עונג עולם, תפנוקים וצימרים ברמת הגולן. 

המגזין טומן בחובו פנינים אמיתיות של צימרים, שמעו לנו, לא מוצאים את מתחמי הנופש האלו בכל אתר אינטרנט. ואגב, גם אם תמצאו אתרי אינטרנט שמפרסמים את אותם צימרים שמתפרסמים בחשיפה לגולן, לא בטוח שהפרטים יהיו מעודכנים כמו שהם מעודכנים במגזין חשיפה לגולן. מדוע? מכיוון שמגזין חשיפה לגולן הוא מגזין בוטיק שמפרסם בתוכו אך ורק מתחמים מומלצים ומאומתים. 

מדוע כדאי להסתייע במגזין חשיפה לגולן? 

המגזין מתעדכן כל הזמן ומעדכן בתוכו כל שינוי או שיפוץ המבצעים במתחמי נופש בצפון. תוכלו למצוא במגזין מידע על צימרים ברמת הגולן למשפחות עם בריכות מחוממות, אבל לא רק. במגזין תמצאו גם צימר לזוג עם בריכה ונוף לכנרת, שזה כבר עונג מסג אחר לגמרי. 

אם אתם במהלך היום מטיילים באזור רמת הגולן ומוצאים לכם יקב מקומי, אנחנו ממליצים לרכוש בקבוק יין משובח ולהכין את הראש לסחרחרה קלה בערב. כשיש לכם צימר ברמת הגולן עם בריכה מחוממת מול הכנרת, כל הפינות סגורות, אין ספק שזה יהיה נופש מהסרטים הכי טובים. 

נופש ברמת הגולן מהסרטים הכי רומנטיים 

ואם כבר דיברנו על סרטים, בואו נדבר על סרטי אקשן של טיולי שטח ברמת הגולן עם רייזרים וג'יפים. מחפשים אחר אטרקציות שטח ברמת הגולן ובצפון, אולי בגליל המערבי? אם כן, מגזין חשיפה לגולן רוצה שתכירו חוות חקלאיות בצפון עם שלל אטרקציות למשפחות ולקבוצות, לזוגות ולאירועים מיוחדים. 

מהחוות החקלאיות האלו אתם תוכלו לצאת לשלל מסלולי טיולים עם ג'יפים ורייזר עוצמתי, אבל לא רק. אם אתם פחות בקטע של לחיות את השטח ואת האבק, אתם יכולים לקחת לכם יום של טיולי רכיבה על סוסים ברמת הגולן. אין יותר כיף מזה, תרגישו את האוויר ישר בפניכם ואת ריחות הפריחה מסביב. 

עוד כמה דברים שכדאי לדעת על נופש בצפון ב-2020 

מגזין חשיפה לגולן רוצה שתכירו גם אטרקציות בצפון שמוגדרות EXTREME. לא משהו יותר מדי מסוכן, רק קצת סנפלינג ברמת הגולן עם נופים של פעם בחיים. שמעו לנו, זה היסטרי. אז, כיצד נראית החופשה שלכם ב-2020? קודם כל מאתרים צימרים ברמת הגולן למשפחות, אפשר גם צימר לזוג בצפון וגליל. 

לאחר מכן, אתם סוגרים לעצמכם פינה בראש – יש אטרקציה מומלצת בצפון. סגרתם את הפינה של אטרקציה? כעת, כל מה שנשאר לכם לעשות זה להוציא את בגדי הים מהתיקים. כשיש צימר ברמת הגולן עם בריכה מחוממת, בגדי הים שלכם רלוונטיים במשך כל ימות השנה. תהנו לכם, לא לשכוח קרם הגנה!

נופש מושלם ברמת הגולן עם 100% פרטיות 

כדאי לדעת, באזור הצפון תוכלו להנות ממתחמי נופש, סוויטות יוקרתיות ברמת הגולן, מלונות בוטיק, צימרים ושאר מתחמים שמספקים 100% פרטיות. מעוניינים להרגיש לבד לגמרי בסופ"ש הקרוב? תוכלו לאתר לעצמכם סוויטות ברמת הגולן עם כל הפרטיות שאתם צריכים. 

עוד אנחנו ממליצים, גם להביא אתכם מצרכים בכדי לנצל את המטבחים המאובזרים של הצימרים. ואם תרצו, כמובן שתוכלו גם לסגור מראש על צימר ברמת הגולן עם ארוחת בוקר מפנקת ברמות על. תהנו!

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook