fbpx

פרסום מאמרים: איך עושים את זה נכון

רוצים להגיע למקום ראשון בגוגל? אחד הגורמים המשמעותיים יותר המשפיעים על המיקום בגוגל הוא קישור חיצוני היוצא מתוך כתבה איכותית על העסק. אז איך עושים זאת נכון?

0

בעלי עסקים רבים שמגיעים אל מקדמי האתרים, אומרים כמעט מיד שהם מעוניינים להגיע לתוצאות הראשונות במנוע החיפוש של גוגל. וזה לא מפתיע. כי לאור התחרות הגבוהה שיש היום בתחום הזה, כל אחד רוצה שהעסק שלו יהיה הראשון ברשימה, כדי שכמה שיותר אנשים יגיעו אליו. מקדם אתרים בתורו, יסביר בסבלנות שקיימים גורמים שונים המשפיעים על קידום האתר. אך דבר אחד בטוח, אחד הגורמים המשמעותיים יותר המשפיעים על המיקום הוא קישור חיצוני היוצא מתוך כתבה איכותית על העסק. 

טוב לגולש, טוב לגוגל

לאורך השנים מנסה גוגל להתאים את מנוע החיפוש שלה לגולשים עד כמה שאפשר. צוות המפתחים עובד על אלגוריתמים שונים שנועדו להנגיש את התוכן לגולש ולמצוא עבורו את התוצאות הרלוונטיות ביותר, בהתאם לחיפוש שהוא מבצע. מסיבה זו תוכן איכותי לאתר הכרחי כל כך, או כפי שאמר ביל גייטס בזמנו "התוכן הוא המלך". גוגל מייחסת חשיבות רבה לתוכן איכותי המותאם לצורכי הגולש. לכן, כדאי לכתוב כמה שיותר מידע ערכי ואיכותי לעסק, עם העדפה למדריכים. גולשים אוהבים ללמוד דברים חדשים, והם ישמחו לקבל טיפים ממומחים. לדוגמה, אם יש לכם עסק לגידול צמחים, הגולשים ישמחו לקבל טיפים לגידול ורדים בחצר או הדרך לשמור על הגינה בחודשי הקיץ. ואם יש לכם עסק המציע שירותי מצברים עד הבית, כל בעל רכב ישמח לדעת מהן התקלות הנפוצות במצבר וכיצד אפשר להימנע מהן.  

בקיצור, אם אתם רוצים להקפיץ את העסק שלכם למקום הראשון, פרסום מאמרים טובים ואיכותיים באתר חיצוני הוא התשובה. ולא סתם מאמרים, אלא כמה שיותר מעניינים ואיכותיים אשר יהיו רלוונטיים לגולשים. 

מדוע שארצה לתת למישהו את המאמר שלי, לא עדיף שאפרסם אותו אצלי באתר?

אמת, לאחר שהשקעתם במחקר ובכתיבת מאמר על התחום שלכם, אתם אולי חוששים "לוותר" בקלות רבה כל כך על המאמר לתת אותו לאתר אחר. עם זאת, זכרו כי כי פרסום מאמרים וקידום באתר מבוסס על שיתוף פעולה בין אתרים, ובסופו של דבר תרוויחו ממנו הרבה יותר. לא פעם קורה שעסקים שאיש לא שמע עליהם מקבלים חשיפה דווקא בזכות כתבה קטנה ואיכותית שהם פרסמו באתר חדשותי מקומי. ולכן, פרסום מאמרים חשוב לכל מי שאינו מעוניין להסתפק רק בלקוחות הקבועים שלו, אלא להמשיך ולצבור קהל לקוחות נאמן לאורך כל הדרך.

איך בוחרים באיזה אתר לפרסם?

קישורים חיצוניים אמנם חיוניים לקידום האתר, אבל זה לא אומר שאתם צריכים לפרסם מאמר אוטומטית בכל אתר שמציעים לכם. היזהרו מאתרי ספאם או אתרים בלתי מוכרים ובלתי מושקעים שעלולים רק להזיק לקידום שלכם. במקום זאת, העדיפו אתרים מובילים ואיכותיים שכולם מכירים. מעבר לכך, מומלץ לפרסם כתבה באתר העוסק בתחום הרלוונטי לזה שלכם. לדוגמה, אם יש לכם דוכן שווארמה ופלאפל בתל אביב, מומלץ למקם עליו כתבה באתר העוסק באוכל וקולינריה. מטבע הדברים, לא מומלץ "להינעל" על אתר אחד בלבד. פרסמו כתבות על העסק שלכם במאמרים שונים, גם בתחומים הקרובים לתחום שלכם. בדרך זו תוכלו לקבל כמה שיותר פרסום. 

כדי להגיע לתוצאות טובות יותר, בצעו חקר מילות מפתח

אז נכון, לא מדובר במאמרי SEO, וגם לא מומלץ להעמיס את המאמר במילות המפתח ולגרום לו להיראות בלתי טבעי ומאולץ. אבל שילוב עדין של מילות המפתח, יעזור לקדם טוב יותר את המאמר שלכם במנוע החיפוש. כמו כן, חקר יסודי של מילות המפתח יסייע לכם לעשות חקר על קהל היעד. תבינו טוב יותר את קהל היעד שאליו אתם מכוונים, ולפי זה תבנו ותכתבו את המאמר לאתר המוביל. בעקבות זאת, תעלו את הסיכויים לזכות בפניות איכותיות יותר של גולשים שמתעניינים באמת בשירותים שאתם מציעים. 

רוצים לדעת איך לפרסם מאמר? פנו למומחים

מנסים ערוצי פרסום שונים לעסק ומרגישים ששום דבר לא הולך? נראה שהגיע הזמן לפנות למומחים. בעולם הדיגיטלי המשתנה ללא הרף, חשוב שילווה אתכם צוות של אנשי מקצוע איכותיים שמכירים את תחום השיווק באינטרנט מקרוב. 

בחברת PRONLINE יודעים עד כמה פרסום מהיר ואיכותי חשוב לעסק ולתדמית, ולכן מציעים לכם אתרים מגוונים לפרסם בהם את התוכן האיכותי שלכם.

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook