fbpx

עדשות מגע יומיות – מתי צריך אותן?

0

מי שמרכיב משקפיים יודע שהעדשות מגע יומיות נועדו לשימוש יומיומי. אבל לא כול כל מי שמרכיב משקפיים בוחר להרכיב עדשות יומיות בכול יום דווקא, משום שיש את מי שיבחר להרכיב את העדשות בערב או בפגישות מיוחדות, בעבודה או באירועים וכולי. עדשות כאלה אכן נועדו גם עבור שימוש יומיומי וגם שימוש שבועי או בכל פעם שרוצים להתנהל ללא משקפיים שמכבידות על הפנים ויושבות על האף.

אבל מה צריך לדעת על עדשות מגע יומיות?

בתחילה יש להבין שמדובר במוצר שחייב להיות סטרילי כל הזמן, לכן משתמשים בו בכל פעם בשימוש אחד ולא במספר שימושים כמו בעדשות מגע חודשיות.

בשל החד פעמיות שלהן עדשות מגע יומיות אינן דרושות חידוש חיטוי וניקוי כמו עדשות אחרות שמיועדות לשימוש חודשי, כאשר מדובר בכאלה שמשליכים לפח לאחר שימוש אחד.

מוצר כזה גם אינו דורש מכלי אחסון או טיפול נוסף ומדובר בעדשות שעשויות מחומרים מתקדמים ורפואיים שאינם גורמים לזיהומים בעיניים, כמו למשל עדשות חודשיות ומוצרים אחרים.

את העדשות מרכיבים עד 8 שעות ביום והם עשויות מחומרי גלם מיוחדים אשר מאפשרים נוחות בשימוש ושאר יתרונות חשובים ומשמעותיים עבור מי שזקוק לשיפור ראיה.

כיצד בוחרים עדשות יומיות?

כאשר אתם בוחרים עדשות שימו לב כי מדובר בעדשות חד פעמיות לשימוש אחד. בחרו מוצר שהומלץ על ידי רופאי עיניים וכזה שעבר את כל מבחני הבטיחות להתאמה מושלמת לעין ללא תקלות.

כאשר אתם מבצעים את הרכישה יש לשים לב לכמה דגשים נוספים:

איכות – וודאו שאתם בוחרים עדשות איכותיות עשויות מחומרי ההגדרות של רכים שאינם כואבים או שורטים את העין.

רכות בשימוש – בחרו מוצר המאפשר שימוש נעים במוצר ללא מאמץ בהכנסה של העדשה לעין.

שעות שימוש ארוכות – בחרו עדשות יומיות מומלצות נוחות שאתם יודעים שיכולות להישאר בעין למשך 8 שעות ויכולות להישאר בנוחות בעין ללא כאבים או סיבוכים.

טכנולוגיות מתקדמות – רכשו עדשות עשויות בטכנולוגיית hydro gel (הידרו ג'ל) חדשנית המאפשרת מגע נעים לעין ללא הרגשה שיש עדשות בעין בכלל.

חסכון בקניה – כדאי לקנות עדשות מגע יומיות באריזה חסכונית ולבדוק באינטרנט כיצד תוכלו להוזיל עלויות.

בטיחות – בנוסף לכך, יש לבחור מוצר שנוח לכם להשתמש בו כזה שנבדק רפואית ואושר על ידי מכון התקנים ומשרד הבריאות וודאו כי מדובר בפריט אשר תואם את הצרכים שלכם.

חיים ללא משקפיים – חשוב לבחור מוצר שיאפשר לכם את הנוחות של חיים ללא  צורך במשקפיים שיכולים להכביד על הפנים ועל המראה הכללי והחיצוני. כך תוכלו לראות הרבה יותר טוב בכל שעה להרגיש נוח משוחרר חופשי

באמצעות בחירת חנות אופטיקה אונליין אשר תספק לכם את המוצר הנכון והטוב ביותר – תוכלו ליהנות מראייה הרבה יותר ברורה.

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook