fbpx

משפיעים 2020 | אבי וייס | המדורה המרכזית

0

החלטות פרוגרמינג בעייתיות לקיץ בערוץ 12, קשת, עם החלטות נכונות מצד המתחרים ברמת החייל, רשת 13, שינו את מאזן הצפייה בטלוויזיה המסחרית בקיץ האחרון. הפריים טיים של רשת הכה את קשת כמעט בכל ימי השבוע. 'הישרדות' החזקה גימדה את 'המטבח המנצח', שהדיף שעמום שבע. זה מתבטא גם ברייטינג של שאר חלקי רצועת השידור. רשת, שפעם פיגרה ב־50% לפחות בכל נקודת זמן, נותנת קרב יפה, ולעיתים קרובות משתווה ואף מנצחת, בעיקר בלילה.

אבל במהדורת החדשות המרכזית, אותה שעה וחצי חזקה וממגנטת, קשת ממשיכה להוביל בבטחה, בפער גדול. המהדורה של קשת היא מדורת השבט. שם נקבע למעשה סדר היום התקשורתי של המדינה. רשת ככל הנראה ויתרה על הקרב. היא פיטרה עשרות כתבים ועובדי חדשות, והזירה נותרה בידיו של מנכ"ל חדשות 12 אבי וייס. גם אפליקציית החדשות של קשת, N12, הצליחה לפרוץ היטב ולהתבסס עם כוח השיווק הידוע של חברת החדשות ובעיקר חברת האם של אבי ניר.

התבססות מהדורת החדשות כמהדורה של המדינה הביאה את וייס לאימוץ אינסטינקטיבי של מסמך נקדי, שפעם הנחה את המהדורה היחידה ששודרה כאן בערוץ הראשון. מאזנים כל הזמן, ומביאים תגובה. תמיד. גם כאשר זה מטופש, כמו דברים של אנשים כמו יותם זמרי, גלגולי העיניים של בועז ביסמוט, או תגובות שקריות של הליכוד על הפגנות בלפור ועל מה לא. טוב יעשו בכחול לבן אם יבדקו למה לא שחררו את קלטות אשכנזי. מה הקשר, לעזאזל. עורך אמיץ לא היה משדר את זה.

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook