fbpx

משפיעים 2016 | תרבות | גל גדות

0

הנציגות של שחקנים ישראלים בהוליווד סובלת זה תקופה ארוכה מסטריאוטיפיזציה בליהוק – מחבלים, גופות וגופות מחבלים. אמנם מוני מושונוב עשה תפקיד יפה אצל ג'יימס גריי ב'הלילה הוא שלנו', אלון אבוטבול הופיע ב'עלייתו של האביר האפל' ומוחמד בכרי מבליח בסדרה 'ליל האירוע', ותמיד נחמד להיזכר שנטלי פורטמן היא בכלל משלנו ואלונה טל דוברת עברית מהבית, אבל שגריר ישראלי בתפקיד ראשי בשובר קופות – סרט קיץ עם גיבורי־על, אפקטים, מרצ'נדייז וכל הטררם – טרם היה לנו. עד שהגיעה גל גדות כ'וונדר וומן' ושברה את השוק.

מלכת היופי בדימוס, שכיכבה קצת בסדרת 'מהיר ועצבני', והייתה נקודת האור הבודדת ב'באטמן נגד סופרמן' המטרחן, עומדת להוביל כעת סרט ביקום המתחדש של מותג הקומיקס הענק DC. לשם השוואה, בקונגלומרט הקומיקס המתחרה מארוול, על המשבצת של גדות כפנטזיה קטלנית לצד גברים בתחפושות יושבת סקרלט ג'והנסון. והיא בינתיים לא קיבלה סרט משלה.

כל אלה הופכים את גל גדות, ללא תחרות, לכוכבת הגדולה ביותר שיצאה אי פעם מישראל. אז מה אם היא יותר מהזכירה את ההופעה הפארודית של אנה פאריס ב'אבודים בטוקיו', כשחזרה שוב ושוב לרפליקות של וונדר וומן בכל פעם שלא היה לה מה לומר בוועידת הגיקים בקומיקון; אז מה אם פה ושם מתפלקת לה איזו מילה בעברית בעקבות חוסר נינוחות גלויה לעין בראיונות; אז מה אם קונאן אובריאן משבש את שם משפחתה (הוא לא מבטא את הת') בכל פעם שהוא מציג אותה. גדות היא כרגע אשת החיל הישראלית הרשמית; ובהתחשב במצבנו, היה יכול להיות הרבה יותר גרוע.

.

למבצע מנויים חדש ואטרקטיבי – 49 ש"ח לשלושה חודשים ראשונים – לחצו כאן

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook