fbpx

מותג נד נד משיק קולקציית שמלות בת מצווה חדשה

0

מותג האופנה העילית לילדות נד נד (Nadned.co.il) משיק קולקציית שמלות בת מצווה ייחודית, המתאימה לכל מי שמחפשת סגנון גלאמי יוקרתי ותפירה עילית תוצרת כחול לבן. כלל בגדי מותג נד נד נתפרים כאן בארץ בתפירה מקומית, נטו כחול-לבן, כאשר בעלת המותג, רוית משעלי, בוחרת בעצמה את הבדים ומקפידה על איכות ללא פשרות. כלל הבדים רכים, נושמים, נעימים על הגוף ומבטיחים איכות גבוהה – ללא שום תחרות עוקצות וללא בדים סינטטיים.

בעוד הקושי ברכישת שמלות בת מצווה מעוצבות או בגדי ילדות לאירועים ידוע ומוכר, נראה שהמותג מציע מבחר מגוון וייחודי שיאפשר לכל אם פאשניסטית לבחור יחד עם ביתה את שמלת בת המצווה המושלמת, כזו שתגנוב את ההצגה.

קצת על הקולקציה החדשה

קולקציית שמלות בת המצווה החדשה של נד נד בהחלט מעוררת את כל החושים. לא תמצאו שם שמלות נפוחות ומוגזמות עם מלא טול, אלא שמלות גלאמיות ואלגנטיות שאינן דומות לשמלות הסטנדרטיות המוכרות. היופי של השמלות נגזר מהפשטות שלהן, הבדים המוקפדים, הפפיונים האייקוניים והשיק הזועק מהן. הקולקציה החדשה של שמלות בת המצווה מתחלקת לשנים; ישנן שמלות מסורתיות עם שיק ייחודי, וחליפות שנראות ממש כמו שמלה, רק עם שני חלקים נפרדים.

האופציה של רכישת שמלת בת מצווה עם שני חלקים עשויה לקסום לאימהות רבות, כיוון שניתן בהמשך להשתמש בשני הפריטים לסטים אחרים, כמו למשל להשתמש בחצאית עם גופיה אחרת, בטופ עם מכנסיים תואמים, וכו'.

אז בואו נדבר על מספר פריטים בולטים בקולקציה החדשה:

CLOHE SKIRT – אהבה ממבט ראשון

סדרת CLOHE SKIRT של נד נד מונה טופ וחצאית שנראים כמו שמלה מהממת שלא ניתן לסרב לה. היא מגיעה עם חצאית פעמון עשירה המסתובבת באלגנטיות, עשויה מבד איטלקי משובח ומגיעה באורך אמצע. KIM TOP הוא הטופ המושלם לחצאית, המגיע עם שרוולים בעלי נפח עדין ופפיון מתוחכם אשר עשוי אף הוא מבד איטלקי. בשילוב עם חצאית CLOHE תוכלי ליצור מראה של חליפה מלאה בסטייל שמתאימה בול לבת מצווש.

מי אמר ששמלת בת מצווה חייבת להיות לבנה?

האמת שאף אחד לא אמר שהשמלה חייבת להיות לבנה, אבל בואו נודה שזה הסטנדרט המוכר. אז אם גם את רוצה להכתיב סטייל חדש, בחרי שמלת בת מצווש בצבע אחר, בטוח תקבלי מלא מחמאות!

מותג נד נד בהחלט שובר מוסכמות בקטע הזה ומציע את חליפת CLOHE וטופ KIM בכמה צבעים לבחירה – הרי לא כל שמלת בת מצווה חייבת להיות לבנה. את החליפה תוכלו למצוא בצבעי ניוד, וורוד, שחור ולבן.

ARIA DRESS WHITE כשמלת בת מצווה הורסת

שמלת ARIA של מותג נד נד היא שמלה בסגנון שונה, ללא חצאיות נפוחות וללא שכבות של טול המאפיינות את השמלות המסורתיות המוכרות. השמלה מגיעה בגזרת שכמיית אוברסייז משוחררת ומחמיאה לגוף שתתאים לכל נערת בת מצווה ולכל גזרה, גם למלאות. השמלה משלבת אלמנט וולאנים שמלווים את התנועה ומזכירים שיק פריזאי קסום – בדיוק מה שכל נערה צריכה לבת מצווש. להשלמת המראה ניתן לרכוש בנפרד את הפפיון האייקוני של המותג ולשלב בכתף.

MIA DRESS

מותג נד נד משיק קולקציית שמלות בת מצווה חדשה

MIA DRESS

שמלת MIA היא שמלת בת מצווה נוספת, המתאימה לנערות המחפשות שמלה בסגנון  אולטרה גלאמית. היא עשויה מבד טקסטיל מצופה פאייטים מבריקים, בשילוב חצאית טול בגזרת ראפלס מודגשת. הצללית נאספת בכיווץ למותן ובעלת ווליום חגיגי בחלקה התחתון –  פשוט מושלמת!

צפו בקולקציית שמלות בת המצווה החדשה של נד נד

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook