fbpx

מור קורן חוות דעת

0

כולם רוצים לבחור את קורס הפסיכומטרי הטוב ביותר ולקבל את הציון הכי גבוה שניתן להשיג בבחינה. אבל אין כמו חוות דעת ועדויות של תלמידים שלמדו בבית הספר כדי להתרשם מהקורס. לכן על מנת לחסוך לכם זמן יקר קפצנו למכון של מור קורן ודיברנו עם תלמידים. להלן כמה חוות דעת ששמענו.

דנית חורש, 21, תל-אביב: "הגעתי למור קורן אחרי לא מעט אכזבות. בתיכון לקחתי קורס באחד המקומות היותר מוכרים לדעתי בארץ. הכיתות היו גדולות, למדנו בכיתה של 35 תלמידים, למרות שהובטח כ-20 תלמידים, הרגשתי ממש אבודה והיה לי קשה להתרכז. הציון שלי היה רחוק מאוד ממה שהייתי צריכה. בצבא ניסיתי שוב לגשת, הפעם בעזרת קורס חינמי ברשת ובאמצעות הספרים שכבר היו לי. זה אכן היה נוח לראות הרצאות מצולמות מתי שמתאים לי, אבל היה לי קשה לחלק את העבודה לפי ימים וגם נשארתי עם הרבה שאלות בלי תשובות. לצערי, שיפרתי את הציון ב-20 נקודות בלבד. ידעתי שאני מסוגלת להרבה יותר. בפעם השלישית לא התפשרתי, עשיתי סקר שוק מקיף ולאחר בדיקה והרבה המלצות הלכתי למור קורן. כבר בשיחת הטלפון אתה מרגיש שאתה בידיים טובות. למדתי בקבוצה קטנה של 8 תלמידים, המדריכים היו מעולים והספרים ממש טובים. הציון לא משקר – קיבלתי 673 בבחינה! שיפרתי ביותר מ-120 נקודות!"

רונן תורג'מן, 24, הרצליה: "הקורס שעשיתי במור קורן היה מדהים. אני אוהב מאוד מתמטיקה ותופס מעצמי מבין, אבל הטכניקות שלמדתי בקורס הן מדהימות. תרגילים שפתרתי ב-2 דקות, למדתי לפתור בפחות מדקה! כל נושא בבחינה מקבל את תשומת הלב שהוא צריך ובגלל שהכיתה קטנה, היה אחלה קצב ונשאר המון זמן לשאלות בסוף השיעור. מור ושאר המדריכים מלמדים ממש טוב ואתה מרגיש שכל מורי הקורס רוצים שתצליח לא פחות ממך! קיבלתי 714 בבחינה – ממליץ בחום!"

שרון כהן-בר, 26, כפר-סבא: "אחרי שינוי כיוון בחיים המקצועיים ולא מעט מחשבה, הבנתי שאני חייבת להשיג ציון פסיכומטרי גבוה כדי להתקדם מקצועית כמו שאני רוצה. אחרי אינסוף בירורים הלכתי בסוף על מכון מור קורן. בחיים לא למדתי ברצינות. המדריכים האמינו בי ונתנו לי כלים שילוו אותי גם באקדמיה. ישבתי רוב שעות היום וחרשתי, הספרים מפורטים עם תרגילים ברמה אחת מעל המבחן. היינו קבוצה קטנה, שזה יתרון אדיר מבחינתי, כי יש לי בעיות קשב וריכוז. הוצאתי 648, שזה 10 נקודות יותר ממה שהייתי צריכה. אני הכי מרוצה שיש!"

מכון מור קורן נוסד בשנת 2006 ומאז שומר על קורס איכותי ללא פשרות. אחד הגורמים העיקריים להצלחה המסחררת של המכון הוא גודל כיתות הלימוד. ברור לכולם שתלמיד שיֵשב בכיתה גדולה עם עוד 40 תלמידים לא יקבל יחס אישי במהלך הקורס, קצב הלימוד לא יהיה אחיד והתלמיד לא ירגיש בנוח לשאול שאלות.

אצל מור קורן לומדים כ-10 תלמידים בכיתה. כך מצד אחד יש את היתרון של עבודה בקבוצה, הפריה הדדית בין התלמידים ויצירת קשרים, ומצד שני קשר אישי עם המדריך, פחות רעש והסחות דעת, קצב לימוד אחיד ושמירה על רמת ריכוז אידיאלית.

לסיכום: אם אתה מחפש קורס פסיכומטרי מומלץ, הינך מוזמן לפגישת ייעוץ אצל מור קורן כדי לקבל פרטים על קורס איכותי שיעזור לך להוציא מעצמך את המקסימום! אל תתפשר על העתיד שלך!

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook