fbpx

מה ההבדל בין הדברה ירוקה והדברה אורגנית – כל מה שצריך לדעת בנושא

0

בעשור האחרון חלה עליה במודעות לגבי השפעתם של חומרים, רכיבים ותהליכים על הסביבה בה אנחנו נמצאים וחיים. רבים הם האנשים שמחליטים לשנות את התזונה שלהם ועוברים לצרוך מזון אורגני, חלקם אפילו עוברים לתפריט טבעוני, יש משפחות שעוברות לצרוך חומרי ניקוי טבעיים ללא כימיקלים ומשפחות רבות בוחרות אפילו לבנות את ביתם או לגור בבניין שנבנה על בסיס שיטת הבניה הירוקה. בשורות הבאות נציג בפניכם מהי הדברה ירוקה ומה ההבדל בינה לבין הדברה אורגנית.

עושים סדר בבלאגן

בענף ההדברה, חברות הדברה שונות עושות שימוש במגוון של מושגים בהקשר הירוק וזה באמת יכול לבלבל. ”הדברה אורגנית“, ”הדברה ירוקה“, ”הדברה טבעית“, ”הדברה ללא כימיקלים“, ”הדברה ידידותית לסביבה“ ועוד…. חברת המדבירים נט באה לעשות לכם סדר בבלאגן. הדברה ירוקה היא לא הדברה אורגנית. רק חברת הדברה שמבצעת את התהליך על בסיס חומרים המגיעים מהאדמה כמו למשל בוראטים, סיליקה ואדמה דיאטומית או הדברה המבוססת על חומרים בוטניים הנכנסים תחת הקטגוריה של 25b שאומרת כי ניתן לעשות שימוש בחומרים ללא EPA מוגדרת בתור הדברה ירוקה. חשוב להבין כי חומרים אלה יכולים לגרום להרג של מזיקים שבאים איתם במגע אבל הם לא יפתרו את כל בעיות המזיקים וזאת משום שההשפעה שלהם היא מוגבלת.

ומהי הדברה אורגנית?

הדברה אורגנית מבוססת אך ורק על חומרים אורגניים שאינם מכילים רכיבים כימיים או רכיבים סינטטיים. כדי לבצע הדברה אורגנית אתם לא צריכים חברה או מדביר מקצועי, אתם יכולים לבצע אותה לגמרי בעצמכם באמצעות שימוש ברכיבים טבעיים המכילים שמנים אתריים.

אילו חומרים ושמנים יעילים נגד טיפול במזיקים?

ובכן, לכל חומר ו/או שמן יש את הייחודיות ואת החומרים הפעילים המאפיינים אותו. כל חומר ו/או שמן מתאים להדברה ירוקה או אורגנית של מזיקים אחרים. למשל, שמן מנטה, שמן אקליפטוס ושמן נענע יעילים להרחקת עכבישים, הדברת נמלים, ג‘וקים, מרבה רגליים וחרקים מעופפים מסוגים אחרים. שמן ארז ידוע בתור מרחיק טבעי לכינים, עש, וחלזונות. שמן לבנדר מצוין עבור קרציות, זבובים, יתושים ואפילו פרעושים. שמן עץ התה מעולה נגד פרעושים וזבובים, שמן לימון או הדרים מצוין להרחקת נמלים, ג‘וקים ופרעושים.

ביצעתי הדברה אורגנית/ירוקה ועדיין יש מזיקים מה לעשות?

כאמור, לא תמיד הדברות מהסוג הזה יעילות ולכן אם אין ברירה, מומלץ לבצע הדברה רגילה המבוססת על חומרים כימיים.

רוצים להזמין חברת הדברה ירוקה? רישיון הדברה זה MUST

בין אם החלטתם לבחור בחברת הדברה ירוקה, חברת הדברה המבצעת הדברות כימיות ובין אם אתם בוחרים חברת הדברה המבצעת את כל סוגי ההדברות, היא חייבת להחזיק ברישיון מדביר בתוקף. הרישיון מוכיח כי המדבירים שעובדים בחברה עברו הכשרה מקיפה בתחום ויש להם את הידע הדרוש והניסיון לביצוע התהליך.

מחפשים חברה מקצועית לביצוע הדברה ירוקה? המדבירים נט מבצעים את כל סוגי ההדברה ללא פשרות תוך שימוש בחומרים ובטכנולוגיות הטובים ביותר.

אנו מחזיקים ברישיון הדברה מטעם המשרד להגנת הסביבה ומתחייבים לספק לקהל הלקוחות שלנו שירות מקצועי, יעיל ובלתי מתפשר. כל שעליכם לעשות הוא להשאיר את הפרטים שלכם או ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו במספר 072-3341-454.

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook