fbpx

מדוע החיים קלים יותר כאשר מעסיקים חברת אחזקת בנייה?

0

בימינו להעסיק חברת אחזקת מבנים היא חובה על מנת לקיים חיים שקטים כאשר גרים בבניין. הבניינים כיום נבנים לגובה כמגדל וגם גדולים יותר. המערכות המותקנות היום בבניין יותר מורכבות וחדישות מבעבר לכן כיום ועד בית שהוקדם על ידי דיירי הבניין אינו יכול לתפעל את אותן מערכות בכוחות עצמו.
המערכות המתקדמות מחויבות לעבור טיפול ואחזקה על פי חוק, טיפול רק על ידי בעל מקצוע בעל תעודה בתחום.
כאשר מעסיקים חברת אחזקה מבנים תפקידה הוא בדיוק כדי לטפל בכל פעולות שצריך לעשות בבניין כדי לקיים בו חיים שגרתיים תקינים. חברת אחזקת מבנים מעסיקה בעלי מקצוע נכונים ומקצועיים.

נציג לפניכם אילו מערכות הבניין מגורים מכיל וסיבות מדוע כה חשוב להעסיק חברת אחזקת מבנים לבניין שלכם.

אלה הן המערכות שדורשות לפי החוק תחזוקה וטיפול באמצעות בעל מקצוע בלבד:

חשמל

חשמל הכרחי לקיום שגרה תקינה בחיי היום יום וגם בחירום. יכול להיווצר נזק רב במידה ומערכת החשמל לא תטופל כמו שצריך. לכן חובה שרק בעל מקצוע בתחום החשמל יתעסק עם מערכות אלה על מנת לא לגרום לבעיות במערכת החשמל ואף יכול לסכן חיי אדם.

מערכות חירום

בבניינים החדשים מותקנות מערכות חירום שתפקידן לעזור לנו להמשיך בשגרת חיים תקינה ובטיחותית בזמן חירום. להציל חיי אדם ולהקל עלינו.
יש חשיבות רבה למערכו האלה והתחזוק שלהן מאוד מוקדם לפי חוק שיבוצע אך ורק על ידי בעל מקצוע.

מערכות מים

משאבות מים המותקנות בבניין מעבירות מים לקומות הגבוהות בבניין בצורה תקינה.

מעליות

חשיבות רבה לתקינות המעלית בבניינים וחשובה מאוד הטיפול בה והעקביות של הטיפול. לפי החוק שמים מדבקה בצד המעלית על מנת לעקוב בטיפול בה על ידי בעל מקצוע ולחסוך תקלות מיותרות.
אחרת זה סכנת חיים לדיירים ויכול לשבש אורח חיים תקין.

מאגר

בבניינים החדשים יש מאגר מים שבזכותם מגיע מים לדירות הבניין. יש לטפל במסירות ומקצועיות במאגר מים מכיוון שיש צורך לחטא ולנקות בצורה מקצועית. במידה ולא יעשה הטיפול במאגר מים כראוי זה סכנת חיים לדיירים.

לסיכום

קיימות הרבה סיבות מדוע יש להעסיק חברת אחזקת מבנים לבניין. להם יש את היכולת לטפל בכל המערכות החדישות והמסובכות בצורה מקצועית ככתוב בחוק. לבניינים של כיום אין אפשרות לטפל במערכות אלה באמצעות ועד הבית שמקימים עצמאית. זה יקנה לכם שקט ושכנות טובה והכי חשוב שגרת תקינה.

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook