fbpx

מגיעים מוכנים לקצב: מדריך נתחי הבשר השלם

0

אוהבי הבשר יודעים שנתח טוב באמת יכול להפוך כל ארוחה מטובה למושלמת. אלא שהדרך אליו לא קלה – ודורשת ידע מקדים ולפעמים גם קצת יצירתיות. מה צריך לבקש מהקצב? איזה דברים חייבים לבדוק? ומה הנתחים המומלצים? המומחים של "טיב טעם" עם מדריך מיוחד

נתחי בשר טיב טעם

תפתחו את הראש

אתם לא חייבים לקנות בדיוק את הנתח שרשום במתכון. קצבים הם עולם ומלואו של ידע, ותמיד ידעו לעזור לכם למצוא נתחים נוספים שהולמים את המתכון. אם המתכון מבקש שוק טלה, אבל דווקא היום נתח צוואר הטלה במחיר מבצע, התייעצו עם הקצב, ותוכלו למצוא את הדרך להכין מתכון מנצח עם נתח איכותי לא פחות ובמחיר נמוך יותר.

טרי יותר, טוב יותר

בשר הוא מקור מצוין לחלבונים, ויטמינים, אומגה 3 וסידן. אבל כל אלו נאבדים אם הבשר איננו טרי. בשר טרי הוא לא רק בריא יותר, הוא גם בטוח יותר ובעיקר – טעים בהרבה. ב״טיב טעם״ נעשו לאחרונה שיפורים משמעותיים שקיצרו את הדרך ממגדלי הבשר ועד לקצביות שבחנויות. המהלך הזה הביא לכך שהבשר בחנויות ״טיב טעם״ טרי הרבה יותר, ובנוסף, המחירים משתלמים יותר.

המנה העיקרית: רשימת נתחי הבשר האיכותיים

סינטה ואנטרקוט הם בהחלט נתחים נהדרים שיש להם המון מה להציע, אבל הנה עוד כמה נתחים שאם תתחילו להתנסות בהם, מהר תגלו עד כמה טווח הטעמים של בשר איכותי ומובחר היא גדולה ומגוונת:

  1. שוק טלה: מדובר בנתח מעולה שאם יודעים איך להכין אותו, ניתן להוציא ממנו מרקמים וטעמים מופלאים. לשוק הטלה יש גידים שעוברים מלמעלה עד למטה, שהופכים את מרקמו של הבשר לצפוף יותר, מה שמעניק לבשר עצמו טעמים וארומות פראיות, אגוזיות ובשרניות במיוחד.
  2. פיקניה: שמו הברזילאי של הנתח המעולה הזה הוא פיקניה, אנחנו מכירים אותו כשפיץ צ'אך, אבל איך שלא תקראו לו, מדובר בנתח שנחשב בקרב מומחים וחובבי בשר לאחד הנתחים האיכותיים והרכים ביותר בעגל. הוא מיועד לצלייה קצרה בגריל, והוא הנתח המושלם ל״על האש״, כשהוא מתאפיין בטעמים בשריים מורכבים ועמוקים.
  3. סטייק צוואר לבן: הסטייק הלבן עושה בשנים האחרונות קאמבק מטורף. הצוואר הלבן והמלכותי המעוטר בשכבת שומן, הוא פשוט תענוג לחיך והוא גם קל ופשוט להכנה. עם רוטב מעט מתוק, הוא מקבל עסיסיות מלאת טעמים, שבאה טוב בפיתה, או פשוט ככה, על הצלחת.
  4. חלקי פנים: לפעמים קל לשכוח אותם כי במשך שנים הם נחשבו לפחות איכותיים והרבה קצביות וסופרמרקטים פשוט לא מחזיקים אותם, אבל בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מבינים שהטעם האמיתי של הבשר נמצא בחלקים הפנימיים שלו – זנב, אשכים, מוח, שקדים, לשון ועוד – לכל אלו טקסטורות שונות, טעמים אחרים לחלוטין וניתן להכין מהם מגוון מאכלים שפשוט לא ניתן להכין מנתחים אחרים

מאף ועד זנב

את הנתחים המובחרים הללו לא ניתן למצוא בכל מקום. רשת ״טיב טעם״ המתמחה בקולינריה ובבשר, שמה לה למטרה להעניק ללקוחותיה את החופש לבחור ואת האפשרות לרכוש, להכין ולטעום ממיטב הנתחים המובחרים, מאף עד זנב, איך שרוצים ומתי שרוצים (גם בשבתות וחגים). ניתן לרכוש את הנתחים האלו ועוד רבים אחרים, לצד מוצרים נוספים הנלווים להכנת הבשר כמו רטבים, תבלינים מיוחדים וגאדג׳טים לגריל, באחד מ-40 הסניפים של הרשת הפרוסים ברחבי הארץ, או בהזמנה מהירה בקליק, באתר tivtaam.co.il

נתחי בשר טיב טעם

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook