fbpx

לא טסים לפני שמשווים ביטוח נסיעות לחו"ל – כך תעשו זאת בקליק

0

אם אתם טסים בקרוב לטיול בחו"ל, חשוב מאוד שתדעו שאחד הדברים החשובים ביותר שעליכם לעשות הוא לבטח את עצמכם בביטוח נסיעות לחו"ל שיתאים לצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר.

מכיוון שכיום ישנן לא מעט חברות שמציעות ביטוחי נסיעות לחו"ל, חשוב מאוד להשוות בין הביטוחים השונים על מנת שתמצאו את הפוליסה המתאימה לכם במחיר המשתלם ביותר.

ביטוח נסיעות לחו"ל- מה צריך לדעת?

חשוב מאוד להבין כי ביטוח הנסיעות לחו" כולל 2 חלקים:

הרובד הבסיסי של הביטוח שהוא חובה והמבנה שלו די דומה בין החברות, לרבות המחיר שמשתנה.

והחלק השני הוא כיסויים נוספים שמוצעים בתשלום נפרד.

הרובד הבסיסי של הביטוח כולל: ביטוח בריאות רפואי שמבטיח החזר כספי או תשלום מראש עבור הוצאות רפואיות בחו"ל. הסכומים של טיפולים רפואיים בחו"ל יכולים להיות מאוד יקרים ועל כן בהחלט לא כדאי לכם לשאת בהם בעצמכם. כמו כן, הוא כולל איתור וחילוץ במקרה שאבד הקשר עם המבוטח עקב תאונה או כל מקרה אחר וכן חבות כלפי צד שלישי שזה בעצם ביטוח לצד ג הרלוונטי במידה ופגעתם באדם או ברכוש שלו בדרך כלל בעת תאונה.  ( גם צד ג' וגם איתור וחילוץ אלו כיסויים שהמבוטח יכול לבחור להסיר וכמובן שיירד לו תשלום, זה לא בילד אין בבסיס)

הרחבות ביטוח נסיעות לחו"ל

חלק מההרחבות והכיסויים שחברות הביטוח השונות מציעות במסגרת ביטוח נסיעות לחול הן מיותרות וחלק חשובות מאוד. הכיסויים יכללו כמה דברים:

כיסוי לביטול או קיצור נסיעה אשר ניתן לתבוע מחברת הביטוח במידה והנסיעה שלכם בוטלה או קוצרה במקרים של בעיות רפואיות או לפעמים גם משפטיות שלכם או של קרובי משפחה מדרגה ראשונה.

ספורט אתגרי או ספורט חורף- מדובר על פעילויות רבות שעושים בטיולים אשר נחשבות בעיני חברות הביטוח כספורט אתגרי. יש חברות שמכלילות פעילויות שונות כגון: רכיבה על אופניים, שייט בסירה, פארק חבלים ועוד כספורט אתגרי וחשוב לבחון מה כל חברה מכלילה במסגרת כיסוי זה.

כבודה- אם אבדה לכם המזוודה או חפצים יקרי ערך תוכלו לקבל על כך פיצוי כספי מחברת הביטוח.

החמרת מצב רפואי קיים- אם אתם יוצאים לחול כאשר ישנו מצב רפואי קיים כגון: מחלת רקע כלשהי, חשוב מאוד לדעת שאתם לא מכוסים. חברת הביטוח תרצה לדעת על העבר הרפואי שלכם וככל הנראה תגבה פרמיה נוספת בכדי לבטח אתכם כנגד החמרה של המצב הרפואי הספציפי בזמן הטיול.

נסיעה לחול בזמן הריון- לא כל חברת ביטוח תסכים לבטח ולא מעט חברות שמסכימות גם לא יסכימו לבטח בכל חודש בהריון ולכן חשוב לבדוק את זה.

החזר השתתפות עצמית ברכב שכור- מדובר על כיסוי שמבטח את חלק ההשתתפות העצמית ברכב ששכרתם בחול.

תאונות אישיות- כיסוי שיאפשר לכם לקבל פיצוי כספי חד פעמי במקרה של אשפוז או פציעה שהתרחשו בחול

כיצד תמצאו ביטוח נסיעות לחול שיתאים לכם מכל הבחינות?

כאמור, ביטוח נסיעות לחול הוא ביטוח שחשוב מאוד לבחור בו בכל טיסה לחול. בין אם אתם מעוניינים לבטח את עצמכם בביטוח הבסיסי ובין אם אתם מעוניינים בהרחבות ביטוח נוספות בהתאם לסוג הטיול שלכם בחול ובהתאם ליעד שאתם מבקרים בו, חשוב מאוד שתמצאו את החברה שתציע לכם פוליסה שמתאימה לכם מכל הבחינות, לרבות מבחינת המחיר שלה. כיצד תעשו את זה? באמצעות Wobi סוכנות ביטוח דיגיטלית המתמחה בהשוואת ורכישת ביטוחים בישראל. הבחירה בWobi תעניק לכם את האפשרות למצוא את כל הצעות חברות הביטוח לביטוח נסיעות לחול שמתאים לכם באופן מקסימלי, במחיר המשתלם ביותר ובצורה הנוחה, המהירה והקלה ביותר.

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook