fbpx

איך בוחרים כרטיס ביקור דיגיטלי?

מאז ומעולם היה כרטיס הביקור הפנים של כל עסק. עוד לפני הופעת המחשבים האישיים ורשת האינטרנט, בעלי עסקים הזמינו כרטיסי ביקור במיוחד מבתי דפוס, כדי להעניק אותם ללקוחותיהם לאחר כל פגישה. אבל היום אפשר עבר לחסוך בנייר. כשהעולם עובר לשימוש דיגיטלי, חשוב להתעדכן ולהשתמש בכרטיס דיגיטלי בהתאם. וכאן נראה איך אנחנו בוחרים בעצם כרטיס ביקור דיגיטלי.

0

 דרכים עיקריות לבחירת כרטיס ביקור דיגיטלי שיעשה את כל ההבדל

בעלי עסקים רבים מבינים היום את חשיבותו של הכרטיס הדיגיטלי, אותו כרטיס ביקור שאפשר לשלוח למייל או לוואטסאפ בסיום השיחה עם הלקוח, על מנת שהוא יוכל ליצור אתכם קשר במידת הצורך. כדי שכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם יזכה להצלחה, חשוב לעצב את כרטיס הביקור הנכון עבורכם. כך תעשו את זה כמו שצריך:

  1. שאלו את עצמכם אילו פרטים הייתם רוצים להכניס לכרטיס הביקור

כרטיס הביקור שלכם נועד בראש ובראשונה לכלול פרטים חיוניים על העסק שלכם, כך שברגע שאתם מסיימים את השיחה עם הלקוח, הוא יוכל ליצור אתכם קשר ברגע שיצטרך. על כן, כרטיס ביקור דיגיטלי סטנדרטי יכלול מידע הכרחי כמו שם העסק, לוגו, פרטי התקשרות (טלפון, כתובת אימייל) וקישור לאינטרנט.

      2. העיצוב הוא שם המשחק

אחד הדברים החשובים שאתם צריכים להביא בחשבון כאשר בוחרים כרטיס ביקור דיגיטלי הוא עיצוב הכרטיס. והעיצוב יתאים לסוג העסק שלכם. לדוגמה, אם אתם בעלים של משרד עורכי דין יוקרתי, כדאי להשתמש בשילוב של צבעים סולידיים כמו כיתוב בזהב על רקע שחור. מנגד, אם יש לכם חברה המארגנת הפעלות לילדים, תרצו להשתמש בצבעים עליזים יותר כמו אדום, צהוב או כתום. על כל פנים, היות שהמקום על גבי הכרטיס מצומצם, מומלץ להשתמש בצבעים בחכמה. כך, לא מומלץ לכלול יותר מ-3 צבעים על גבי הלוגו כדי לא ליצור עומס.

       3. פונים לחברה מקצועית המספקת לכם את השירות

מטבע הדברים, כדי להשיג כרטיס דיגיטלי איכותי משלכם, אתם צריכים לפנות לחברה מקצועית המספקת את השירות. כלומר, חברה המציעה לכם לעצב את כרטיס הביקור שלכם בדרך הטובה ביותר. כזו היא בדיוק חברת Get Marketing המתמחה בהנפקת כרטיסי ביקור דיגיטליים. המיוחד בכרטיס הביקור של החברה שהוא יכול לשמש לא רק ככרטיס ביקור, אלא גם כעמוד נחיתה, מיני סייט, או אתר אינטרנט. ברגע שאתם בוחרים לצרך את הכרטיס לכתובת האימייל שלכם, תוכלו לזכות בחשיפה המירבית שלא הייתה מתאפשרת באמצעות כרטיס ביקור מודפס רגיל. 

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook