fbpx

כך תתכוננו לחיפוש אחר קוטג'ים למכירה!

0

רוצים לקנות נכס ברכישה נבונה? כאן נסביר איך להתכונן לרכישת הקוטג' המושלם עבורכם!

חשיבות התהליך

לפני שנדבר על איך מחפשים נכון קוטג'ים למכירה, חשוב להבין למה חשוב כל כך לעשות את זה נכון. ובכן, כפי שאתם ודאי כבר יודעים, רכישה של נכס כרוכה בעלויות מאוד גבוהות ובדרך כלל, מדובר על כל החסכונות שמשפחה הצליחה לצבור במשך הרבה מאוד שנים. היות שכך, חשוב מאוד לעשות רכישה שתיהנו ממנה לאורך זמן ושלאורך השנים תישארו שבעי רצון ממנה.

הגדרת תקציב

אם כבר עסקנו בנושא הכלכלי, הגדרת התקציב המיועד לרכישת הנכס היא חלק מאוד חשוב בתהליך ובהחלט מומלץ לעשותו בשלב מוקדם יחסית. מן הסתם, ככל שהתקציב יהיה גבוה יותר, כך מגוון האפשרויות שלכם יהיה רחב יותר. דבר חשוב נוסף בהקשר זה הוא, בדיקת השוק. כלומר, על התקציב שלכם להיות סביר ביחס לשוק מפני שאם הוא יהיה נמוך מדי, לא תוכלו למצוא קוטג'ים למכירה ואולי תצטרכו להסתפק בסוג אחר של נכס.

דבר חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון כשמגדירים תקציב לרכישת נכס הוא ההוצאות הנלוות. הכוונה היא להוצאות שהן מעבר לעלות הנכס עצמו כמו למשל: עלות ייעוץ משפטי, ריביות על המשכנתא, הוצאות על שיפוץ הנכס וזמן ההמתנה עד להיותו מוכן, רכישה של רהיטים חדשים ומכשירי חשמל וכך הלאה.

בחירת מיקום

לכולנו יש העדפה כזו או אחרת לגבי המיקום, בו אנו רוצים לגור או להשקיע והעדפה אינדיווידואלית זו יכולה לנבוע מסיבות רבות ושונות. לעתים אנו יודעים בדיוק באיזו עיר ובאיזו שכונה אנחנו רוצים לקנות ולעתים אנחנו רק יודעים אם אנחנו רוצים לגור בדרום, במרכז או בצפון. בכל מקרה, כדאי שיהיה לפחות כיוון כללי כדי לצמצם את החיפוש ולמקד אותו עד כמה שניתן.

הגדרת מאפייני הקוטג'

כפי שאנו יודעים, גם אם רק פחות או יותר, איפה היינו רוצים לרכוש את הקוטג', כך אנו גם יודעים אילו מאפיינים שלו נחוצים לנו. הכוונה היא למאפיינים הכלליים שלו כמו השטח שלו ומספר החדרים שבו. לדוגמה, אם מדובר על משפחה עם ארבעה ילדים, הרי ששלושה חדרים לא יספיקו ובטח שלא בטווח הארוך! היות שכך, חשוב להסתכל קדימה ולחפש קוטג'ים למכירה לפי המאפיינים המשפחתיים שלכם.

חיפוש נכון של קוטג'ים למכירה

חלק בחשוב נוסף בחיפוש נכון אחר קוטג'ים למכירה הוא חיפוש במקומות הנכונים. הכוונה היא לכך, שהקוטג'ים המוצעים למכירה מפורסמים במקומות שונים ובדרכים שונות וחשוב להתמקד בחיפוש הנכון. לדוגמה, כשאתם מחפשים קוטג' למכירה בתל אביב, אין סיבה להסתכל בתוצאות חיפוש של דירות למכירה בראשון לציון וכך הלאה. כמו כן, חשוב לחפש באתרי אינטרנט רלוונטיים, שיוכלו לתת לכם את התוצאות הרבות ביותר והרלוונטיות ביותר לחיפוש שלכם.

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook