fbpx

כיצד לשמור על עובדים מרוצים בסביבת עבודה היברידית?

0

שביעות הרצון של העובדים היא חלק משמעותי בהצלחה העסקית הצפויה. לא מעט בעלי עסקים משקיעים את כל המרץ שלהם בהפיכת העובדים למרוצים. הרי עובד טוב הוא נכס עבור העסק, ולא תרצו למצוא את עצמכם מאבדים אותו מסיבות כאלה ואחרות. אך מה קורה כיום, בעידן שבו הקורונה שינתה את חוקי המשחק? העבודה הפכה להיות עבודה היברידית, ובמקרה כזה הריחוק עשוי להשפיע את שלו. יש לנו כל מיני טיפים שיאפשרו לכם לשמור על העובדים מרוצים גם בסביבת עבודה היברידית.

הביאו את העובדים יום בשבוע למשרד

עבודה היברידית מביאה איתה יתרונות רבים, בטח כאשר הקורונה עדיין כאן. אך אפשר להגיד בפה מלא כי גם אחרי הקורונה לא מעט מהעסקים ישאירו את העבודה ההיברידית על קנה. אך עדיין במידת האפשר ישנה המלצה להביא את העובדים יום אחד בשבוע למשרד. תדאגו כי היום בשבוע שבו העובדים יגיעו למשרד יהיה יום אחד מרוכז. כך הם יחשפו האחד לשנייה, וישמרו על הווי של עבודה. בכל זאת הדינמיקה בין העובדים גם היא חשובה להצלחה העסקית.

תפנקו אותם עם משלוחים במועדים מיוחדים

זה שיש ריחוק פיזי בניכם לבין העובדים, זה לא אומר שאינכם יכולים לפנק אותם. תוכלו לשלוח להם מארזים לחגים, בין אם מדובר על משלוח לראש השנה או לכל חג אחר. כך תראו להם כי גם כאשר הם נמצאים בבית, אתם עדיין דואגים לפנק אותם. בנוסף לא צריך לחכות לחג מיוחד על מנת לבצע את המשלוח, תוכלו לשלוח מגשי גבינות או סלסלות פירות. כך בכל רגע נתון העובד ידע כי חושבים עליו ואכפת לכם ממנו. הוא לא ירגיש שבגלל הריחוק הפיזי מגיע איתו גם ריחוק בכל קנה מידה אחר.

תדאגו להתעדכן עם העובדים על בסיס קבוע

שיחות טלפון גם הן יכולות לעשות את העבודה בעבודה היברידית. זה אף פעם לא מחליף את האפשרות של פגישה פנים מול פנים, אך עדיין זה הרע במיעוטו. תוכלו לדאוג להתעדכן בכל יום בשיחה טלפונית מה כל אחד מהעובדים עשה ואיך עבר עליו היום. ברגע שהעובדים יראו שאתם מתקשרים לשאול לשלומם, הם אוטומטית ירגישו עם זה הרבה יותר טוב.

הוציאו את העובדים לימי גיבוש מרוכזים

כעת שהעבודה ההיברידית מאיימת להשתלט על העסק, לימי גיבוש ישנה חשיבות קריטית. ימי הגיבוש אמורים לאפשר לעובדים להמשיך לעבוד ביחד בצורה אפקטיבית למרות הריחוק הפיזי. ביחד עם ימי הגיבוש תוכלו גם להזמין מגש פירות על מנת שיהיה אירוח כיד המלך. השקיעו בימי גיבוש שיגרמו לכולם להנות האחד עם השנייה, וזה יבוא לידיי ביטוי גם באיכות העבודה. העובדים בכל פעם מחדש יחכו ליום שבו הם יצאו ליום גיבוש ביחד עם כל החברים האחרים לעבודה.

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook