fbpx

טיולי רייזרים בצפון עם משחקי ופעילויות דרך: המרוץ אחר המיליון!

אם אתם רוצים לחוות את סוף השבוע המושלם ביותר בעולם, אתם מוזמנים לאזור הצפון ורמת הגולן, שם אתם תמצאו את חוות אקסטרים עולמי שמציעה לכם להתפנק על טיולי רייזרים בצפון. ובכדי שהחוויה תהיה אפילו יותר משודרגת, אתם תלונו במתחם צימרים יוקרתיים בחד נס עם פינוקים מהסרטים. ככה זה ייראה:

0

אז כיצד ייראה הנופש המושלם שלכם ב-2020? ובכן, מעבר לכך שאתם צריכים לאתר לעצמכם צימרים עם תו סגול, עדיף צימרים בחד נס עם בריכה מחוממת, אתם גם תצטרכו לאתר לעצמכם איזושהי אטרקציה מעולה, בין אם אטרקציה לזוגות בצפון, או אטרקציות מומלצות ברמת הגולן. ואיזו אטרקציה יכולה יותר להתאים מאשר טיולי רייזרים בצפון, טיול עם רייזר בכנרת ובאזור הגליל? 

טיולי שטח בצפון עם רייזרים ואטרקציות בדרך

כדאי לדעת, טיולי רייזרים בצפון יכולים לכלול כל מיני סוגים שונים של פעילויות במהלך הדרך. אתם יכולים לבקשת מהצוות של חוות אקסטרים שיסדרו בעבורכם טיולי שטח בהתאמה אישית, ככה שהטיול יתאים לכל אירוע ואירוע. אם תרצו, תוכלו לבקש מחוות אקסטרים עולמי שתיצור עבורכם פעילויות שונות, כמו למשל חפש את המטמון, מסע של המרוץ אחר המיליון ועוד. 

טיולי שטח עם רייזרים ברמת הגולן יכולים מאוד להתאים לזוגות, אבל גם לאירועים קטנים, לגיבוש של עובדי ואירועי חברה, למשפחות וקבוצות קטנות עד בינוניות. טיולי רייזרים הם מעולים בקיץ, כאשר בדרך אתם תוכלו לעצור בכל מיני מעיינות טבעיים, נחלי מים ומפלים זורמים. אבל כדאי לדעת, טיולי רייזרים בצפון בחורף – לא פחות חוויה! 

טיולי שטח בחורף עם רייזרים ברמת הגולן וסובב כנרת

אתם מוזמנים להנות מהרייזר עצמו, שהוא למעשה כמו טיול טרקטורונים בצפון, אבל עם "ניחוח" קצת אחר. שימו לב, בניגוד לטרקטורונים, רייזר הוא כלי מאוד עוצמתי ומאוד ממוגן. תא הנוסעים של הרייזר מוקף בכלוב התהפכות, כזה שעשוי מקורות פלדה וברזל, ככה שאתם ממוגנים ביותר. 

מעבר לכך, בכלי שטח מפלצתי ומאוד יציב, שמבטיח לכם הידבקות של הצמיגית לרצפה כמו דבק מגע. בניגוד לטרקטורון, שאיתו מאוד קל להתהפך, עם רייזרים יהיה לכם מאוד קשה לבצע היפוך של הכלי, חלילה. רייזרים הם כלים SUPER יציבים ובטוחים. בכל מקרה, אסור להתפרע. 

צימר עם עיסוי לאחר יום של רייזרים בצפון – מדוע כל כך מומלץ?

עכשיו, עוד דבר שכדאי ואפילו חובה לדעת לגבי רייזרים – הנסיעה עצמה מכאיבה קצת בגוף. לא מדובר חלילה בכאבים בלתי נסבלים, אבל הגוף שלכם כן יהיה קצת מורגש לאחר יום של טיולי שטח עם חוות אקסטרים עולמי. 

לכן, מומלץ לסגור מראש על צימר יוקרתי עם עיסוי ברמת הגולן, אולי אפילו סוויטה עם עיסוי בחד נס ועם בריכה צמודה. בין אם אתם הולכים על צימר בחד נס עם בריכה מחוממת, או שמא אתם סוגרים לעצמכם על סוויטה יוקרתית עם ג'קוזי מול הכנרת, אתם עושים בשכל. בכל מקרה, עדיף להוסיף לדיל הזה עיסוי מפנק, מאחר שהשרירים בגופכם כנראה יכאבו טיפה לאחר יום של רייזרים בשטח בצפון. 

עיסוי מפנק במתחמי צימרים שלא שוכחים

עוד דבר שחשוב לזכור, כשאתם מזמינים לעצמכם איזשהו צימר מפנק בחד נס עם בריכה ועיסוי, תוודאו שאתם מקבלים עיסוי ממעסות מוסמכות ובעלות ניסיון, שיכולות להתאים בעבורכם את סוג הטיפול הנכון ביותר. זכרו, אם אתם רגישים לקרמים של עיסוי, או לסוגי שמנים שמשתמשים בהם במהלך עיסויים, תעדכנו את המעסה שלכם מראש. תהנו! 

בשיתוף: Explorer צימר בצפון

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook