fbpx

חברת אבטחה במרכז

0

במדינת ישראל כמעט כל עסק חייב אבטחה צמודה. כל אירוע או השקה בו משתתפים מעל ל 20 אנשים דורש סינון ושמירה על הסדר. לא רק בגלל המצב הביטחוני המחייב. ישנם גורמים עויינים שיסתננו וינסו להפר את הסדר באירועים. קטטות שמתפרצות והופכות להמוניות או לקוחות שלא קיבלו את השירות לו הם ציפו וינסו לחבל בעסק.

מה חשוב לדעת לפני שבוחרים חברת אבטחה?

צורך- חברות אבטחה מקצועיות מאפשרות להתאים מערך אבטחה לעסקים שונים, לאישים, למקומות בילוי או אירועים. לכל מקום יצוותו המאבטחים הנכונים ויותאם הציוד הנדרש. אך לא כל החברות עוסקות באותו תחום ולכן לפני שבוחרים חברת אבטחה יש לאפיין את הצורך האישי ולהתאים את החברה המתמחה בכך.

התאמה- קיימות חברות אבטחה במרכז המציעות שירותים שונים. כדוגמת שילוב מאבטחים סמויים וגלויים, מערך אבטחה המותאם לאירועים גדולים בשילוב אבטחת אישים. אך ישנן חברות במרכז שיאפשרו אבטחה לחברות בלבד, או למוסדות חינוך. אז לפני שאתם סוגרים עם חברת שמירה חשוב לוודא מראש שהיא נותנת את השירות אותו אתם צריכים.

מוניטין- בנוסף לאיפיון הצורך והתאמת החברה חשוב לקרוא ביקורות ולברר כמה שנות ניסיון יש לה בתחום. ככל שהחברה יותר וותיקה כך היא תאפשר לכם מערך אבטחה מיומן ומקצועי ושירות מותאם לצורך.

רישיון תקף- כל עסק שמירה מחוייב ברישיון המאפשר לו לעסוק בכך. לכן, לפני שסוגרים עם חברת האבטחה. יש לוודא כי למאבטחים רישיון תקף והם קיבלו את ההכשרה המתאימה, הקורסים והתרגולים שמאפשרים להם להתמודד עם מצבים שונים בהצלחה.

אבטחת ברים ומקומות בילוי

שמירה עבור עסק רגיל כדוגמת מפעל, או מגדל משרדים יש מאפיינים שונים מאשר שמירה על עסקי ברים. מדובר במקומות צפופים והומי אדם. חלקם שותים אלכוהול המשפיע עליהם בצורה כזו או אחרת ומספיק דחיפה קלה או אי הבנה בין המבלים בכדי שתתפתח תגרה המונית. לכן מאבטחי ברים ומקומות בילוי יהיו נוכחים במקום בצורה מתוגברת. הם יוצבו בפתחי הכניסה והיציבה ויסתובבו בין המבלים.

התפקיד של המאבטחים באבטחת ברים ומקומות בילוי הוא כפול, גם לסנן את הנכנסים ולבדוק היטב כל מי שנכנס וגם לדאוג לסדר בתוך המקום עצמו. לרוב מדובר במאבטחים גדולי מימדים שעברו אימונים ויודעים להתמודד עם מפריעים ולהוציא אותם מהמקום. אך הם יהיו מצויידים גם בנשק חם או קר. בסמכותם לבצע חיפוש גופני או למנוע כניסה של אדם על פי שיקול דעת מקצועית.

ארקס- חברת אבטחה במרכז

אחרי שהבנתם ואפיינתם את הצורך של העסק או האירוע שלכם. תוכלו לבחור בחברת ארקס שתאפשר לכם שירותי שמירה איכותיים ושירות ללא פשרות.

ארקס היא חברת אבטחה במרכז מובילה בעלת מוניטין עשיר המספקת מגוון רחב של שירותי אבטחה למגזר הפרטי והעסקי.

השירותים השונים ניתנים 24 שעות ביממה למקומות בילוי, אירועי ספורט, יישובים, חתונות, מוסדות חינוך ועוד. לכל מקרה מותאם המענה הייחודי לפי הצורך ותנאי השטח. החברה אמנם נמצאת ברמת גן אך מספקת שירותים לכל מקום בארץ.

אז אם יש לכם צורך בשירותי שמירה ואבטחה אתם מוזמנים לקבל ייעוץ מקצועי ותכנית עבודה מפורטת הכוללת פריסת מאבטחים וציוד. בנוסף יבוצע תיאום בין גורמי הביטחון השונים במידה וידרש.

 

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook