fbpx

הפינה של גילה

0

עכשיו בתקופת משבר ה"קורונה" שטרפה את כל הקלפים, ביקשנו לראיין את אחת הנשים המובילות בתחום עיצוב הפנים, גילה שמיע זכאי, החתומה על פרויקטים מובילים בתחום המסחרי והפרטי. 

רצינו לשמוע ממקור ראשון על השינוי שחל במגמות עיצוב המשרדים בעקבות המשבר, שחלקם עברו לעיצוב בשיטת הקפסולות, וחברות גדולות אחרות שהבינו את חשיבות העבודה האפקטיבית מהבית וכבר מתחילות במימון עיצוב פינות עבודה "מפנקות" ויעילות לעובדיהם בביתם.

מאת: ספיר אברהם

הסטודיו לאדריכלות ועיצוב פנים של גילה שמיע זכאי שוקק יצירתיות ותכנונים רבים המותאמים לצו השעה. הסטודיו פועל למעלה משני עשורים ועוסק בתכנון ובעיצוב פנים למגוון פרויקטים פרטיים, ציבוריים ומסחריים.

עיצוב קפיטריה מזמינה במשרדי קבוצת גאון

עיצוב קפיטריה מזמינה במשרדי קבוצת גאון

כמתכננת ומעצבת, גילה שמיע משאירה את חותמה הייחודי בסביבת העבודה, במשרד ובבית של רבים מאיתנו. "במשך השנים למדתי לפצח את ה-DNA של הלקוח. המשרד שלי מייצר דיאלוג עם הלקוח, ויוצק לתוך הפרויקט את ה"אני מאמין" שלנו יחד עם החלום של הלקוח, תוך ליווי מלא ללא פשרות מתחילת הפרויקט ועד לסיומו לשביעות רצונו". גילה שמיע מוסיפה כי "בפרויקט זה נתבקשתי על ידי בעלת הבית לעצב ולתכנן מחדש דירת שלושה חדרים שתיצור חציצה זורמת בין אגף המגורים והאירוח, וכך בעיצוב מקורי משרדי יצר את פריט הנגרות הגדול והייחודי שחוצה את הדירה, היוצר פרטיות אלגנטית ובנוסף גם מסתיר באלגנטיות עמוד תומך בבית, וכמו נבואה שהגשימה את עצמה בעלת הבית ביקשה גם פינת עבודה, שכיום בעידן הקורונה משמשת אותה יותר מתמיד בעבודתה מהבית.

הטיפ שלי, שכמו שכל בית צריך מרפסת, כל חדר צריך פינת עבודה ויפה שעה אחת קודם" מוסיפה גילה.

גילה שמיע

סטודיו לעיצוב גילה שמיע זכאי

www.gilashemie.co.il

רח' הזמיר 5, ר"ג
טל': 03-7513450, 054-4430811

www.instagram.com/gilashemietlv  www.facebook.com/designbygila

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook