fbpx

הליך פונדקאות באוקראינה: "הזכות להורות גרמו לנו להאמין וזה הצליח"

0

החלום להיות הורים תמיד מגיע בשלב מסוים בחיים, לרוב כבר לאחר שלב הנישואים זוגות מתחילים לעבוד על תהליך ההריון, אך לא בכל המקרים התהליך הוא קל ומצליח באופן טבעי – זה לא מה שצריך להוציא לכם את הרוח מהמפרשים. יגאל ורויטל, זוג הורים ממרכז הארץ, ניסו במשך שנים להגשים את החלום לילד משלהם וכמעט ויתרו, עד שהם שמעו לראשונה על הליך הפונדקאות הבטוח באוקראינה של "הזכות להורות" עם אחוזי הצלחה יוצאי דופן. בשיחה איתם הם מספרים על התהליך המדהים שעברו יחד איתנו.

מתי החלטתם על תחילת תהליך הפונדקאות?

רויטל משתפת: "עברו יותר משנתיים מאז שהתחתנו, בכל הזמן הזה ניסינו להיכנס להריון, עברתי כמה טיפולים ניסינו כמעט הכל ללא הצלחה. זה לא היה פשוט בכלל, כל טיפול וכל ניסיון היו רק קשים יותר וזה גרם להמון לחץ ופחדנו שלעולם לא נצליח. שמעתי סיפורים מהמון נשים שעברו קשיים בדרך לחלום שלהן לילד, טיפולים של שנים שלבסוף בחלק מהמקרים גם באמת עזרו. עם השנים אני לא נהיית צעירה יותר ומכאן שהתהליך רק יכול להפוך לקשה יותר".

יגאל מוסיף: "חבר מהעבודה סיפר לי כי הוא ואשתו כמונו, ניסו במשך שנים ושום דבר לא עזר, ואז הוא סיפר לי על תהליך פונדקאות באוקראינה. האמת, שאף פעם לא חשבנו על האופציה הזו בכלל, זה אפילו לא עלה, אבל ברגע שהוא שיתף אותי בכל התהליך ובהחלטה הכל כך משמעותית והמוצלחת שהם עשו. סיפרתי לרויטל הכל והבנו שאולי זה הפתרון הטוב ביותר עבורנו, לאחר המון מחשבות החלטנו סופית כי אנחנו עושים את זה".

איך עברה עליכם החוויה המטורפת הזו?

"מהרגע הראשון, הסבירו לנו הכל באופן השקוף והרחב ביותר. ידענו על כל צעד וצעד בדרך לחלום שלנו והיינו חשופים להכל, זה הקל עלינו לדעת בכל שלב מה קורה. הצוות הרפואי המקצועי נתן לנו להרגיש שאנחנו ללא ספק נמצאים בידיים טובות ובטוחות" מספרת רויטל, "כשראינו לראשונה את תצלומי האולטרסאונד לא האמנו, הדמעות לא הפסיקו לרדת, חבל שלא חשבנו על התהליך כבר לפני היה חוסך לנו המון אכזבות בדרך, אבל כנראה שכל דבר בזמנו".

"לקראת הלידה טסנו יחד לאוקראינה לקחנו שם כמה לילות, לא היה לנו ספק שאנחנו רוצים להיות נוכחים ברגע המיוחד והמרגש כל כך. סידרו עבורנו את כל המסמכים וכל מה שנדרש עבור הילד והתהליך, הגענו לשם בראש שקט ורק חיכינו לרגע הקסום. ביום הלידה היינו יחד עם האם הפונדקאית המדהימה, כשהתינוק שלי יצא אל אוויר העולם, החיבור היה מיידי, הרגשתי שהוא שלי כאילו יצא ממני הרגע. אהבה והתרגשות גדולה".

למה בחרתם בזכות להורות לתהליך כה משמעותי?

"שמענו המון המלצות על 'הזכות להורות'" אומר יגאל, "אותו חבר שעבר יחד עם אשתו תהליך דומה גם כן המליץ לי עליהם וסיפר על החוויה החמה והעוטפת שהם עברו יחד עם הצוות המדהים, והם צדקו לחלוטין. התהליך הוא ארוך ומשמעותי מאוד עבור כל זוג הורים שבסך הכל רוצים להגשים את החלום הבסיסי ביותר, ישנה חשיבות רבה לבחירת האנשים שאיתם עושים את הדרך הזו, הם גרמו לנו להאמין מהרגע הראשון שבחרנו נכון והם צדקו, זה הצליח לחלוטין – החלום התגשם".

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook