fbpx

היעדים החמים של חורף 2020

תוכן מקודם

0

חופשת חורף כבר ממזמן לא מסתכמת בהסתגרות במוזיאונים, קניון או בבתי קפה מחוממים. אם אתם מתכננים חופשה חורפית שעיקרה רכישות בסיילים האירופאיים השווים או אולי טיול מאתגר ביבשת אסיה או בכלל חופשת ספורט לבנה באחד מאתרי הסקי הנחשקים – את שנת 2020 מומלץ להתחיל בחופשה בחו"ל! ריכזנו כאן עבורכם ארבעה יעדים מושלמים לקראת החורף הקרוב, שיהפכו כל חורף קר לחוויה חמה ולבבית במיוחד!

טיול בליסבון

ליסבון בינואר היא אופציה לחופשת חורף שיקית במיוחד! חופשה שתאפשר לכם להגיע למרב היעדים הנחשקים של העיר מבלי להתעכב בתור. גם בחודשי החורף, ליסבון מצליחה ליהנות ממזג אוויר סביר שנע בין 10 ל-15 מעלות, לכן כל מה שתזדקקו לו מלבד מעיל, זאת מטריה. בטיול בעיר מומלץ לעלות למגדל Vasco da Gama, ממנו ניתן להשקיף על הנוף החושף את העיר, על נהר ה'טמזו' ועל גשר המיתרים המהולל של העיר. תוכלו לבקר בפארק לאומי דה מאפרה, שמתגוררים בו צבאים וחזירי בר ולהקיף את הפארק ברכבת או רגלית.

אם חופשתכם כוללת גם ילדים תוכלו לנצל זאת לביקור בבית החולים לבובות. מדובר במוזיאון קסום וייחודי של בובות, שבו יוכלו הילדים להשתתף גם בסדנת יצירה של תפירת בובות.

וכמובן שאי אפשר בלי קניות, עיר הבירה הפורטוגלית מציעה גם אתרי קניות רבים שיוצאים בסיילים בעונת החורף. אזור הקניות המומלץ הוא-Avenida Da Liberdade שם תוכלו למצוא מבחר של בגדים ופריטים בזול וגם ביתר אזורי הקניות הרבים שהעיר מציעה, בהם תוכלו ליהנות ממחירים זולים במיוחד.

במידה ומועד החופשה מכוון לתחילת חודש ינואר תוכלו להספיק לחגוג עם המקומיים את חג שלוש המלכים על ידי אכילת עוגת בולו-ריי מסורתית ושתייה של יין מקומי או גראפה משובחת.

חופשת סקי באנדורה

יעד בתולי אשר בו אין תיירות רבה הינו אנדורה. באנדורה תוכלו ליהנות  מחופשת סקי קסומה. אנדורה, ששוכנת באזור הפירנאים המזרחיים, נחשבת ליעד מרהיב בחורף בשל הנופים הציוריים שמקיפים אותה לצד פעילויות הספורט הרבות ואתרי סקי נחשקים. אתרי הסקי הדומיננטיים באנדורה הם: גראנד ואלירה ואל נורד.

כיאה לכל אתר סקי שמחשיב את עצמו, האתרים מכילים ריזורט מפנק ומפואר, מתקני ספא ועוד. כמו כן, חופשות סקי רבות נכללות בחבילת סקי שמספקת מלבד טיסות, גם סקי פס, ציוד גלישה ועוד. לאחר יום גדוש של גלישה, תוכלו ליהנות באנדורה ממסיבות אפטר סקי שכוללות טיפולי ספא מיוחדים לשרירים, אוכל משובח, מוזיקה והרבה שתייה שתחמם לכם את הלב ואת הגוף.

 

מוסקבה המושלגת

במוסקבה לא מתרגשים ממינוס 10 מעלות, כל עוד לבושים כיאה. החורף הוא חגיגה שלא נגמרת ואת זה יחווה כל תייר טיפוסי בחופשת חורף במוסקבה.

טיסות למוסקבה בחודשי החורף נחשבות אטרקטיביות, כך גם המלונות וכל שאר האטרקציות. בחורף, הכיכר האדומה הידועה אט אט לובשת לבן והשלג הופך את העיר לטהורה ומיוחדת. ניתן ליהנות במוסקבה מטיול סקי על גבעת הדרור, מטיול קרוס-קאנטרי בפארקים ברחבי העיר ואפילו לשכור אופניים ולצאת לטיול מושלג לצד אגמים קפואים ויערות מושלגים.

החל מחודש ינואר תוכלו לצפות בטקסי טבילה שעורכים המקומיים, לזכר הטקס שערך יוחנן המטביל לישו בנהר הירדן בדיוק בחודש זה. את הטבילה עורכים בנהרות ובאגמים הקפואים.

במוסקבה תוכלו ליהנות מסאונה קצת אחרת אבל מאתגרת במיוחד. הסאונה הרוסית נקראת "בנייה", שילוב של סאונה פינית יבשה יחד עם חמאם תורכי רטוב. אך מה שמייחד אותה היא הקפיצה מחום של 100 מעלות לתוך בריכת מים בטמפרטורות של 4 מעלות.

גם המטבח הרוסי עשוי להיות מאתגר וייחודי. האוכל, בחורף הרוסי, מכיל מגוון נזידים חמים ובעיר עצמה יש הרבה מסעדות אקסקלוסיביות שמציעות מנות גורמה עשירות בדגים, בשר וסוגי פטריות. בחופשה חורפית במוסקבה תוכלו ליהנות גם מחוויית שופינג מושלמת שמבטיחה מחירים זולים ושלל קולקציות.

 

פאפוס המפתיעה  

פאפוס מתקשרת בדרך כלל בכל הקשור לטיולי קיץ, אך נחשבת גם לאטרקציה עכשווית לחופשת חורף. פאפוס היא יעד קרוב והמחירים הופכים להיות אטרקטיביים ככל שהמעלות צונחות. העיר הרבה יותר רגועה ועל אף שיש מקומות שאינם פעילים בעונת החורף, עדיין תוכלו ליהנות מטיולים רגליים או על אופניים, במזג אוויר שנע בין 15 ל-20 מעלות.

מומלץ לערוך סיורים בכפרים רבים, לרבות בכפר אומודוס שמציע חוויה אותנטית של סיור יקבים וטברנות. אתר קסום ומומלץ שמתאים לימות החורף הוא האתר הארכיאולוגי של קוריון (Kourion) שידוע באמפיתאטרון העתיק שהוקם במאה השנייה לפני הספירה ובמנעד הפסיפסים שלו.

גם דרומית לפאפוס, בהרי הטרודוס הנפלאים תוכלו ליהנות מלינה חורפית ואותנטית בכפרים ציוריים. לאורך היום תצאו לסיור רגוע ויפיפה בכנסיות ובמנזרים העתיקים ששוכנים לצד מפלים קטנים שזורמים מרכסי הרי הטרודוס הרמים.

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook