fbpx

הזמנת ביטוח דירה דיגיטלי – הדור הבא בעולם הביטוחים

הדירה שלכם היא המקום הבטוח שלכם ושל משפחתכם, המקום שבו אתם מתחילים את היום והמקום שאליו אתם חוזרים בכל יום אחרי העבודה. אך מה אם מתרחש פתאום אירוע לא צפוי והדירה מוצפת, נפגעת בשריפה או שפורץ נכנס אליה בשעה שישנתם וגנב דברי ערך?  אם אתם רוצים להגן על הנכס שלכם בצורה הטובה ביותר, מומלץ כי תרכשו ביטוח דירה. כיום אתם יכולים לעשות זאת גם ללא סוכן ביטוח, אלא ישירות מחברת הביטוח באופן דיגיטלי. במאמר זה תגלו כיצד.

0

ממה מורכב ביטוח דירה?

ביטוח דירה מחולק לשני חלקים עיקריים: ביטוח תכולה וביטוח מבנה. ביטוח מבנה נועד לכסות נזקים שהתרחשו לקירות, הגג, הרצפה והאביזרים המחוברים לרצפה. ביטוח תכולה, לעומת זאת, נועד לכסות את החפצים הנמצאים בתוך הבית, כמו דברי ערך שלכם, הריהוט ומכשירי החשמל. לכל אחת מהפוליסות הללו יש הרחבות שנועדו להוסיף כיסויים שאינם חלק מהפוליסה הבסיסית שמעניקה החברה.

באילו מקרים עלול להתרחש נזק? 

קיימים כיסוים בפני שריפה, הרחבות כיסוי לרעידת אדמה, נזקים שנגרמו כתוצאה מפגיעת רכב בבית ומקרים רבים נוספים. ביטוח התכולה מכסה גם כנגד נזקים אלו ומעניק גם אפשרות לבטח חפצים שנגנבו מהבית כתוצאה מפריצה או שוד. 

איך יודעים מה הערך של הבית לביטוח?

התמחור של הביטוח מבוסס על הערך של המבנה ושל החפצים הנמצאים בתוכו. לכן, נציג מטעם חברת הביטוח בונה את ההצעה עבורכם לאחר קבלת כל הפרטים על הנכס והתכולה. ההצעה שאתם מקבלים מחברת הביטוח על ביטוח המבנה מבוססת על חישוב שמכונה "ערך כינון". תפקיד הפוליסה להבטיח שאם חלילה התרחשה שריפה בבית, תוכלו לקבל את המחיר המקביל לערך של המבנה ולעבור למקום אחר או לתקן את הבית לאחר השריפה במידה והדבר מתאפשר.

בעבר, הייתם צריכים לפנות לסוכן שהיה מבסס את הצעת המחיר באופן אישי על פי המאפיינים של כל נכס ותכולה. היום, ניתן לעשות זאת בקלות יתרה. הכירו את go  ביטוח דירה מבית הכשרה חברה לביטוח. האתר פועל בצורה דיגיטלית באמצעות הטלפון הנייד ותוכלו להזמין את הפוליסה תוך מספר דקות.

ביטוח go של הכשרה

אם אינכם רוצים להיגרר שוב למשרדו של סוכן הביטוח, הביטוח הדיגיטלי של הכשרה יחסוך לכם זמן יקר. באמצעות אפליקציה מבוססת אינטרנט אתם יכולים לרכוש את פוליסת ביטוח מבנה ותכולה יחדיו, או להסתפק ברכישת פוליסה אחת כלומר ביטוח מבנה בלבד או ביטוח תכולה בלבד.

את האפליקציה תוכלו להפעיל בקלות כשיוצג לפניכם שאלון מקוון קצר, שנועד לזהות מה המאפיינים השונים שאתם זקוקים לפוליסה. לאחר שעניתם על כל השאלות תקבלו הצעת מחיר משתלמת, ואפשרויות שונות להרחבה בהתאמה אישית הן לנכס והן לתכולה שלכם.

האפליקציה מאפשרת לכם לרכוש ביטוח דירה לכל סוג נכס, בית פרטי, דירת מגורים בבניין משותף, קוטג', וילה, פנטהאוז וכדומה. אין זה משנה היכן אתם מתגוררים בארץ, האפליקציה תתאים את מחיר הפוליסה לנכס שלכם. לאחר רכישת הפוליסה אתם יכולים להשתמש בממשק המקוון של ביטוח דיגיטלי של go  ולעדכן כיסויים נוספים או ליצור קשר עם המוקד הטלפוני.

נוסף על הממשק הדיגיטלי, חברת הכשרה מעניקה ללקוחותיה גם שירות טלפוני מקצועי עם נציג העונה על כל שאלותיכם. כך, אתם גם זוכים לפוליסה במחיר משתלם במיוחד, וגם לשירות מקיף של אחת מחברות הביטוח המוכרות בישראל. ההזמנה המקוונת מאפשרת לכם לשלוט בכל פרט שחברת הביטוח מקבלת מכם, ולראות בצורה ברורה מהם המאפיינים השונים המשפיעים על מחיר הפוליסה.

קונים הכל באינטרנט ועכשיו גם ביטוח דירה

היום ניתן להזמין כמעט כל מוצר באינטרנט. בתקופה האחרונה רבים גילו כי נוח יותר להשתמש בממשק מקוון, מבלי שתצטרכו להגיע פיזית לסוכן הביטוח או להמתין לנציג המכירות זמן ממושך על הקו. רכישת הביטוח באמצעות האפליקציה מעניקה לכם בתוך דקות שקט נפשי הנלווה למטריית ההגנה של חברת הביטוח. פוליסה זו מבטיחה לכם הגנה מפני פגעי טבע שונים, נזקים או תקלות.

לסיכום, אם גם אתם רוצים להרגיש בטוחים ומוגנים בתוך דקות וללא כל טרחה, הזמנת ביטוח דירה בסלולר מאפשרת לכם להזין את פרטי הדירה ולקבל הצעת מחיר לביטוח תכולה, לביטוח מבנה או לשתי הפוליסות יחדיו. 

השיטה החדשנית אף מעניקה הנחה על הפוליסה וחוסכת לכם כסף! 

כנסו עוד היום לאפליקציית go והזמינו פוליסת ביטוח דירה דרך הנייד בקלי קלות.

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook