fbpx

האופנה החדשה – דירות בצפון הישן של תל אביב

0

תל אביב היא עיר צעירה מאוד עם הרבה מקומות בילוי – מועדונים, ברים, חדרי בריחה, חדרי כושר, סטנדאפים, קבוצות התעמלות רבות, פעילויות חופים ועוד הרבה מקומות שמתאימים לאנשים השונים. יש משהו בתל אביב שגורם לך לרצות לחזור בכל פעם. אז אולי תחשבו על מעבר לעיר הגדולה?

מעבר שקט לעיר הגדולה

תל אביב היא אחת הערים המבוקשות ביותר בעולם, והיא כוללת בתוכה המון בילויים, הרפתקאות והמון לילות ללא שינה. אבל איך מגדלים משפחה במקום רועש כזה? איך משלבים גם את החיים האורבניים וגם את חיי המשפחה המוקפים בצמחייה ושקט?
במרחק של כמה רחובות מכל ההמולה והמסיבות, תוכלו למצוא שכונה מלאה בצמחייה ירוקה ואפילו חוף ים. לשכונה הזאת קוראים שכונת הצפון הישן. יוקרה בתל אביב נמצאת בצפון הישן, אז בואו נתחיל להכיר את המקום.
הצפון הישן נמצא בין רחוב אבן גבירול בצידה המערבי והוא מגיע עד לנתיבי איילון בצידה המזרחי. ממש בקרבת השכונה תוכלו לראות את נחל הירקון המפורסם ואת רחוב שדרות שאול המלך. השכונה מתאימה לאותם האנשים שרוצים להנות גם מהחיים התוססים והתרבות ובמקביל לחיות חיים רגועים בתוך הבית. השכונה נבנתה אי שם בשנות ה30 באזור הצפוני של תל אביב הראשונית. השם הקודם של השכונה היה צפון העיר, אך בשל בניית הצפון החדש, החליטו לקרוא לשכונה הצפון הישן של תל אביב.

מה היתרונות במגורים בצפון הישן?

דירות יוקרה בצפון של תל אביב יתנו לכם את רמת החיים הגבוהה ביותר ביחד עם עוד המון הפתעות טובות, שלא תרצו לצאת החוצה ולהתפנק בבית כל היום. אבל כמובן שזה לא אפשרי ומדי פעם נצטרך לצאת ולראות איך העיר תל אביב מתפתחת לה. אז בואו ונראה מה הם היתרונות במגורים דווקא בשכונת הצפון הישן של תל אביב:

קרוב להכל – תל אביב מלאה במגוון רחב של מקומות בילוי שמתאימים למבוגרים וגם למשפחות. באזור תוכלו להנות מפארקים ירוקים, כמו פארק הירקון שגודלו מגיע ל3,500 דונם, בו תוכלו לשבת עם כל המשפחה והכלבים כדי לעשות פיקניק נעים, לרכב על אופניים ולהנות משלל אטרקציות שהמקום מציע. כמובן שעולם התרבות מציע לכם המון הצגות תיאטרון, גלריות אומנות מהטובות בעולם, מוזיאונים מלמדים לכל המשפחה ועוד. גם הקולינריה באזור היא מצוינת ותוכלו למצוא מטבחים שונים ולהתאים אותם לכל אחד. אזור הצפון הישן מלא בתרבות ופנאי המתאימה לילדים, לצעירים ולמבוגרים.

השקט הטוב – דירות בצפון הישן מאופיינות בסביבה רגועה וטובה המתאימה לגידול משפחה. רמת החיים בשכונה היא גבוהה ונותנת לכם את כל הסיבות לעבור לגור במקום הזה. יש המון פרויקטים חדשים שנבנים עד היום כדי להביא לכם מגורים נוספים בהם תוכלו להמשיך ולחיות את חייכם ברמה הגבוהה ביותר, שמגיעה אך ורק לכם.

הקרבה להכל – מה שיפה בתל אביב ובשכונת הצפון הישן בפרט, הוא שלכל המקומות בהם תרצו לבלות תוכלו להגיע ברגל. לא רק שזה בריא ללכת ברגל ולנשום אוויר, זה גם חוסך המון כסף וטרטורים של תחבורה ציבורית או נסיעה ברכב פרטי. במרחק הליכה תוכלו למצוא המון פאבים, מסעדות, בתי קולנוע, פארקים וחופי ים, בהם תוכלו לעשות הליכה נהדרת אחרי יום עבודה ארוך של ישיבה ממושכת.

איכות המגורים הגבוהה בארץ – דירה בצפון הישן כחלק מפרויקטים רבים שנבנים כיום בצפון הישן של תל אביב, מציעים לכם מגורים בסטנדרטים גבוהים, עם תשומת לב לכל הפרטים הקטנים ביותר בבית. הבנייה היא איכותית מאוד החל מהחלונות, מהדלתות היוקרתיות, הריצופים המעוצבים, מערכות החשמל החכם ועוד. כל הדירות מתוכננות על ידי מיטב האדריכליות והאדריכלים, כדי לאפשר ללקוחות שמעוניינים לקנות דירה להגשים לעצמם את החלום ולזכות בסגנון חיים מדהים, מפנק ונוח, בו תרגישו כל יום כאילו אתם מתעוררים בבית מלון.

תל אביב היא העיר המתחדשת ביותר בעולם – כל יום קורה בה משהו חדש ומפתיע. איכות החיים שם נחשבת לאחת הגבוהות בעולם והמון פרויקטים נוספים מוקמים שם על מנת למשוך עוד ועוד תושבים. זכרו כי תמיד כדאי להתייעץ עם מומחה בתחום לפני שקונים דירה – הם יהיו אלו שיעזרו לכם למצוא את הבית החדש שלכם.

 

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook