fbpx

דרורית ורטהיים ואודי אנג'ל // הישרדות 2019

0

זה לקח שנות דור. מעולם טלוויזיה שבנוי מערוץ ממלכתי וערוץ מסחרי שחילק את שבוע השידורים בין שלושה זכיינים, עד למצב פחות או יותר נורמלי. ערוץ ציבורי קטן ושני ערוצים מסחריים חזקים. עכשיו זה מתחיל. רשת מול קשת. שמות דומים, גם התכנים, גם הכיוון.

אלה שני ערוצים טובים. כאשר מביאים בחשבון את האוכלוסייה הקטנה, את השפה הנידחת ואת שוק הפרסום המאוד מצומצם, אפשר להעריך את התפוקה. גם השליטה בערוצים המסחריים התבהרה. ברשת שולט אודי אנג'ל, בקשת דרורית ורטהיים. אנג'ל, שמגיע מעולם עסקי הספנות, הוא גם פילנתרופ גדול. רבים ממעשיו בתחום הם כאלה שאם היו נודעים בציבור היו מעלים דמעות גם בעיני גדולי הציניקנים, אבל אנג'ל לא יוכל להתייחס לרשת כאל עוד תרומה. כך גם דרורית ורטהיים בקשת. הבת של מוזי ז"ל, הבעלים של קוקה קולה ישראל, ובעלת השליטה בערוץ. עסקי הטלוויזיה גדולים מדי. אף אחד מהשניים לא מוכן להימצא במקום של משקיעי ערוץ 10 המנוח.

הכנסת הממד התחרותי בין שני הערוצים שפעם חלקו את אפיק 22, תחייב אותם גם להגדיל השקעות וגם לפנות לשווקים נוספים. שני הערוצים, שלומדים לשדר שבוע רצוף, מסתגלים גם לעידן חדש, האינטרנט הוא חלק מהותי בלוח השידורים, וחו"ל איננו רק המקום שממנו מייבאים פורמטים מצליחים. זה שוק. אפשר למכור שם מה שעושים כאן.

 

רוצים לקבל את המגזין בכל חודש עד הבית? עכשיו במבצע למנויים חדשים - גיליון ראשון במתנה. השאירו פרטים ונחזור אליכם:

לרשימת המשפיעים המלאה >

 

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook