fbpx

איך נציל כלכלית את העסק בתקופת הקורונה

0

בימים אלו של הקורונה, הרבה בעלי עסקים נמצאים בחוסר וודאות לגבי עתידם. כידוע לא מעט אנשים חולים והרבה נמנעים מלצאת מביתם שלא לצורך. מצב המשאיר עסקים רבים ריקים וכמעט ללא פרנסה.
עסקים הולכים ונסגרים ואף לא מעט עסקים אשר קרסו סופית מהסגרים הקודמים שחווינו.
למרות המצוקה הגדולה יש אפשרויות שבעלי עסקים יכולים לבצע כדי למנף את פעילות העסק שלהם. פעולות אלה יכולות להציל את העסק ואפילו לגרום לו לשגשג יותר ממה שהיה.

חלק מהאפשרויות לשיפור נוכחות דיגיטלית לעסק שלכם:

עד לפני תקופת הקורונה לא מעט עסקים נמנעו מנוכחות דיגיטלית לעסק שלהם. אולי דבר זה נובע מחוסר ידע או מחשיפה מעטה מדי לתחום. לאור תקופת הקורונה, בזמן האחרון נראית עליה בכמות בעלי העסקים אשר הצטרפו לרעיון וייצרו נוכחות דיגיטלית לעסק שלהם. צעד זה עזר מאוד להחזיק למעד כלכלית ואף לצמוח.  אין ספק בזכות המגפה הרבה עסקים הבינו שנוכחות דיגיטלית לעסק שלהם חשובה ביותר.

על מנת ליצור לעצמכם נוכחות דיגיטלית תוכלו לעשות זאת לבד, באמצעות קורסים אונליין באתר משרד התעסוקה המלמדים על הקמת עמוד פייסבוק לעסקים. הדרך השניה להקמת נוכחות דיגיטלית, היא דרך בטוח וקלה יותר וזה העסקת חברה שתעשה עבורכם הקמה בצורה מקצועית.

לא לכולם זה יהיה זמן מתאים להוצאה כספית כזו, אבל התוצאה תשתלם יותר ולכן זה צעד חכם מאוד  עבור עסק.

הנה דוגמא אשר ניתן ללמוד ממנה:
בשוק מחנה יהודה בירושלים קיימת פיצרייה מאוד עובדת. העסק כמובן נהנה מעובר ושב המטייל ברחבי השוק ונעשה רעב עם ניחוחות המקום. אך בתקופת הקורונה אשר דבר לא צפוי, וסגר נכפה על העם. מה תעשה אותה פיצרייה כאשר השוק לא עובד בתוקפה כמו זו?

הפיצרייה תוכל לשכור חברת פרסום ירושלמית שתבסס לעסק נוכחות דיגיטלית שתאפשר לאותה פיצרייה פרסום אונליין, ותספק משלוחים לכל אותם אלפי אנשים רעבים הנמצאים בבתים ולא רוצים לצאת החוצה.

מהן העלויות? העלות משתנה מעסק לעסק. האם צריך להקים הכל מאפס או שאולי קיים כבר נוכחות דיגיטלית. צריך לבנות גם אתר אינטרנט שהעלות שלו משתנה ונעה בין 4000 ₪ לבין 20000 ₪ ויותר. הכל תלוי במורכבות האתר.

לסיכום
המצב הינו מורכב. הקורונה שיבשה לכולם את החיים. עסקים נסגרו, חלקם עומדים בפני קריסה. ואיתן זמן נכון ומתאים יותר מאשר עכשיו, לבצע נוכחות דיגיטלית עבור העסק שלך. עשה את המקסימום עבור העסק, וכך תוכל לעבור בקלות את המשבר ואף להצליח.

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook