fbpx

גישור גירושין 2020 – איך בוחרים מגשר היום

ההחלטה להתגרש התקבלה. בני הזוג בחרו בדרך של גישור ורוצים לסיים את הנישואין ללא מריבות מיותרות. מרגע זה מתחיל מסלול הפרידה שתחילתו והחלק החשוב שלו הוא מציאת המגשר הנכון שיוכל להוביל  את בני הזוג בדרך המלך ולהביא אותם להסכם גירושין הוגן. 

0

לרוב האנשים זו הפעם הראשונה שהם מתגרשים ואין להם ניסיון בתחום. ברוב המקרים יש לגישור הזדמנות אחת ובמידה והוא "יתפוצץ" התהליך הופך להיות קשה ומורכב הרבה יותר. לכן בחירת המגשר הנכון עבור בני הזוג הוא חלק חשוב ומהותי בתהליך. לאור הניסיון הרב שלנו בתחום גישור גירושין הגענו למספר מסקנות שבמשך הזמן התבררו כנכונות מאד ועזרו למספר רב של אנשים להתגרש בשלום.

אנו מכירים סיפורים של זוגות רבים שמתחילים לחפש מגשר וכל אחד "מושך" למגשר משלו והמחלוקת מתחילה עוד לפני שהתחיל הגישור.

אז מי אמר שצריך לבחור מגשר בכלל? 

הדבר הנכון לעשות הוא לתת למישהו אובייקטיבי למצוא עבורכם את המגשרים הנכונים עבורכם. כחלק מהשירותים שלנו במוסכם אנחנו שמים דגש רב על בחירת המגשר הנכון עבור כל זוג. שמנו לב במשך השנים שלא לכל זוג מתאים כל מגשר. ישנם זוגות שצריכים מישהו יותר טיפולי ולעיתים יותר "קצר וקולע" ושכלתני. יש מגשרים במתחמים בבני הדור שלישי ומגשרים שמתאימים יותר לבעלי עסקים וחברות וכו'. לא בכדי אחוזי ההצלחה במוסכם הם מן הגבוהים שיש. הרבה נעוץ בבחירת המגשרים.

לכן במרכז אנחנו לא מיד מעבירים את בני הזוג כך סתם לאחד המגשרים באותו איוזר מגורים של בני הזוג. אנחנו קודם כל משוחחים איתם, מנסים להבין מהם מה הצרכים שלהם, מה המחלוקות העיקריות שלהם. לאחר שיחה קצרה עם בני הזוג והבנה בסיסית של המקרה אנחנו מתאמים להם פגישת הכרות עם המגשר/ת הנכון ביותר עבורם שאיתו אנחנו מאמינים שהסיכויים להגיע להסכם גירושין הוגן הוא הגבוה ביותר.

במוסכם החלטנו גם לעשות רשת ביטחון, מכיוון שאנחנו יודעים כמה חשיבות יש לנושא אנחנו נותנים לבני הזוג לאחר הפגישה הראשונה את האפשרות להחליף מגשר ללא עלות. לשימחתנו אין בכך צורך אמיתי שכן בני הזוג מרוצים ושלמים עם הבחירה. 

זאת ועוד – במקרים מסויימים, בגלל שהצלחת הגישור היא בראש מעייננו אנו מצרפים מגשר/ת נוסף לתהליך(תמיד גבר ואישה) ללא עלות, אם אנחנו מרגשים שכדי שהגישור יצליח עדיף שיהיו 2 מגשרים אנחנו נצרף מגשר לכל התהליך ללא עלות נוספת מצד הזוג.

לסיכום, אם החלטתם להתגרש ובחרתם לעשות את זה בדרכי שלום, אנחנו מציעים לכם להתייעץ עם המומחים שלנו ולתת לנו לדאוג לכם למגשר/ת הנכונים ביותר עבורכם להצלחת התהליך.

במוסכם צוות גדול של מגשרים מקצועיים ובעלי ניסיון רב המתמחים בגישור לגירושין. מגשרי מוסכם הם מגשרים מן הטובים בארץ שמובילים את הליך הגישור ברגישות, בהכלה, במקצועיות ומתוך ניסיון רב מאוד הכל להצלחת התהליך ולהמשך דרך טובה עובר הזוג וילדיהם.

 צרו קשר דרך: הטלפון שלנו 1-700-707-736 – , אתר הבית, פייסבוק, ערוץ יוטיוב

 

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook