fbpx

אורלי לוי־אבקסיס – האופציה החדשה (משפיעי0 2018)

0

בהצבעה על חוק הלאום לוי־אבקסיס נמנעה. זו אמירה חזקה, הגיבה לביקורת. ומה תגיד? מי שרוצה את הקולות גם של מאוכזבי הימין וגם של מיואשי השמאל, חייב להישאר עמום. זה יכול להיעשות רק אם סותמים את הפה. המשפט "תהיי יפה ותשתקי" מעולם לא קיבל משמעות פוליטית כל כך מובהקת. ואורלי לוי יפה מאוד, גם פוליטית, להרבה מאוד אנשים.

עוד אין לה רשימה, אבל אפשר להמר. יהיו בה גם וגם. ימין ושמאל. כמו בתמונה הזאת של הספלים וגוף האישה, כל אחד יראה שם מה שמתחשק לו. המצע שלה יהיה חברתי. מי יכול להתנגד. אבל המטרה שלה שונה. היא מכוונת גבוה. הכי גבוה שאפשר.

הבדואי שמבצע נקמת דם אחרי 40 שנה אומר "מיהרתי". נקמת בית לוי בנתניהו עשויה להתרחש בקצב גבוה מזה שמכתיב הפתגם. 26 שנים אחרי שדוד לוי הפסיד לנתניהו בבחירות הפנימיות לראשות הליכוד, וארבע שנים מאז שביבי מנע ממנו את הנשיאות, אפשר לנקום. אם אורלי לוי תהיה לשון המאזניים, נתניהו כנראה יעזוב את רחוב בלפור.

היא אופציה מעניינת. היא עשויה לקבל עשרה מנדטים, אבל באותה מידה גם עלולה לא לעבור את אחוז החסימה. כמו בבורסה, גם בכנסת הימור על אופציה הוא הצעד הכי מסוכן. אפשר להרוויח המון, אבל אם מחטיאים, בדיוק כמו בבורסה, כל ההשקעה נמחקת. הקולות ילכו לפח.

.

לרשימת המשפיעים המלאה >

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook