fbpx

תזונה לחתולים: 4 טיפים לתזונה נכונה של חתולים

0

יש לכם חתול בבית? על מנת שתוכלו להעניק לו את הטוב ביותר יהיה עליכם לבחור עבורו את התזונה הנכונה. תזונה לחתולים היא אחד מהפרמטרים הכי חשובים לשמירה על בריאותם. אם תיתנו לחתול שלכם את האוכל שמתאים לו, הוא יהיה בריא לכל אורך התקופה. אם לא תיתנו לחתול שלכם אוכל איכותי, תמצאו את עצמכם בתוך בלגן אחד גדול. לשמחתכם במאמר הבא אנו נציג לכם 4 טיפים הקשורים לתזונה נכונה של חתולים. כל אחד מהטיפים הללו יכול להיות קריטי לגידול החתול שלכם. גם אם אתם מכירים את הטיפים הללו, תמיד טוב להיות בטוחים כי אינכם מפספסים אף עניין. הרי אף אחד לא אמר שלגדל חתול זה דבר קל ופשוט.

תבחרו מזון של חברות מובילות

קיימות לא מעט חברות המציעות פתרונות תזונה לחתולים. לדוגמא אנימל שופ תל אביב. מבחינתכם אין מקום לסימני שאלה או להחלטות שעלולות להיות לא נכונות. מראש תזמינו לחתול שלכם מזון המיוצר על ידי חברות גדולות, כאלה שאתם יכולים לסמוך עליהן. יש כל מיני חברות מובילות שתוכלו לדעת כי האוכל שלהן יהיה הכי טוב לחיית המחמד שלכם. גם אם זה דורש השקעה כספית גבוהה יותר, התמורה העתידית תהיה יקרה מפז.

עדיף לתת לחתול מזון יבש

תזונה לחתולים בנויה בין היתר על מזון יבש ועל מזון רטוב. יש כאלה שמעדיפים לתת לחתול שלהם מזון רטוב ממספר סיבות שונות ומגוונות. אנו מציעים מראש להשתדל לתת לחתול בכל הזדמנות מזון יבש כי הוא יהיה יותר בריא. בנוסף מזון רטוב עלול להביא איתו בין היתר גם לשלשולים. כמובן שמידיי פעם על מנת לפנק את החתול תוכלו לתת לו מזון שהוא רטוב. העיקר שרוב הזמן האוכל שהחתול יקבל יהיה אוכל יבש ברמה הכי גבוהה שיש.

לא חייב לגוון את האוכל

כל עוד החתול אוכל את האוכל שאתם קונים לו, לא אמורה להיות בעיה. אם אתם רואים שהחתול הפסיק לאכול, זה בהחלט צריך להדליק לכם נורה אדומה. אך כל עוד החתול ממשיך לאכול, זה ללא ספק צריך לעודד אתכם. אין צורך לשמור על תזונה לחתולים מגוונת כי לחתול זה לא באמת משנה. אם הוא אוכל את האוכל סימן שהוא אוהב אותו וזה מה שחשוב מבחינתכם.

החתול הפסיק לאכול?

יכולות להיות מספר סיבות שבגללן החתול פתאום הפסיק לאכול. קודם כל אנו מציעים לכם לשלול בעיה בריאותית שעלולה פתאום להופיע. לא מעט מהחתולים מפסיקים לאכול בגלל בעיה בריאותית שמונעת מהן לעשות זאת. תזונה לחתולים הכרחית על מנת לשמור על בריאות החתול. אם אין בעיה בריאותית תוכלו לנסות להחליף לחתול את האוכל באוכל אחר. אך תמיד תהיו בקשר עם הווטרינר על מנת לשלול בעיות רציניות וחמורות.

 

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook