fbpx

שירות סליקה לעסקים למה זה חשוב, גם לעסק שלכם?

0

עסקים בארץ או בעולם פועלים כדי להגיע אל קהלי היעד באמצעות מגוון שיטות שיווק ובאמצעות מגוון רחב של פלטפורמות. עסקים שונים פועלים בכל מיני קונסטלציות מסחר, החל מאחזקת עסק פיזי (אותו כולנו מכירים) עד פעילות טלפונית או דרך טלמרקטינג או דיוור ישיר, וישנן גם חנויות אינטרנטיות או וירטואליות המשרתות לקוחות ובעלי עסקים.

בנוסף לכך יש אנשים עצמאיים שעובדים אונליין, או משרדים המספקים שירותים מרחוק ושאר יזמים ובעלי מקצוע שזקוקים לתשלום עבור השירותים והמוצרים שהם מספקים ללקוח. לשם כך דרושה שיטת תשלום קלה ונוחה כמו סליקה לעסקים.

למי זה מתאים?

אם אתם מוצאים את עצמכם ברשימה הזאת של עסקים מכל סוג, אם אתם עצמאיים או בעלי עסקים וחברות אשר פועלים בצורות שונות לגביית תשלומים – חשוב שתדעו יותר על שירות סליקה לעסקים שיכול לייעל משמעותית את הפעילות העסקית שלכם. השירות מתאים במיוחד לנותני שירותים ובעלי עסקים קטנים ובינוניים.

אבל מה צריך אבל מה צריך לדעת על שירותי סליקה לעסקים?

שירותים אלה נחוצים לכל בית עסק, ארגון או חברה שמבצע עסקאות פרונטאליות, טלפוניות, אונליין או באופן פיזי. המטרה: לאפשר ללקוחות מכל סוג לשלם על סחורה שירות מוצר או כל דבר אחר באמצעות סליקה מהירה בכרטיס אשראי.

סליקה מהירה מאפשרת את הדרך לבצע מסחר אלקטרוני בטוח ומהיר, כמו למשל בקניה מחנויות אינטרנטיות, והוא יאפשר גם לבעל המסעדה לקבל תשלום לאחר ארוחה של לקוח וגם למפעל הטקסטיל לגבות כסף מראש על בדים שהוא מספק ללקוחות. השירות מעולה בדיוק עכשיו, כשחוק המזומן מתחיל לקרום עור וגידים ומאפשר כמות מוגבלת של מזומנים שאדם יכול להחזיק.

סליקה לעסקים שנקראת סליקה טובה  היא כזאת שמאפשרת גיוס אקספרס של תשלומים באמצעות כרטיס אשראי וגם אונליין ובבית העסק. באמצעות סליקה אפשר לקבל מספר ספק בקלות ולהתחיל להשתמש בשירות.

לשירות זה יש יתרונות רבים כמו שירות לכל אדם פרטי או עסק כמו למשל לוועד בית שגובה תשלומים חודשיים. הוא מעולה לעסקים קטנים, מספק גביה קלה ומיידית, ושם סוף לבירוקרטיה ולסחבת של שיטות תשלום ישנות כמו למשל בשיק או מזומן וכולי.

אז אם אתם רוצים להתקדם ולהתייעל – זה הזמן לבחור שירות סליקה איכותי לעסקים או לכל מטרה אחרת.

המאמר בחסות חברה לקידום אתרים

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook