fbpx

פרסום בדיגיטל: כל האפשרויות לעסקים קטנים

בישראל היום יש כ4 מיליון שכירים, לעומת פחות מ400 אלף עצמאיים. מגפת הקורונה, והסגר שבה בעקבותיה (כמה פעמים בווריאציות שונות) נתן מכה לעסקים הקטנים מצד אחד, אך מצד שני גם גרם לתחום שלם לעלות בביקוש רב. ככל שהזמן עובר, כך נעשה ברור יותר, שחלק גדול מאד של זירת המסחר הלאומית (והבין לאומית) נמצאת בתוך הרשת ואתרי האינטרנט, ופחות ברחובות ובין החנויות השונות.

0

אז אם אתה בעל עסק, אתה צריך להיות מוכן לקפיצת המדרגה הדיגיטלית שכל העסקים בארץ הולכים לעבור, ובמקום להזדנב אחרי המתחרים שלך – פשוט תקדים אותם בכמה מהלכים. אז מה צריך לעשות?

לבנות אתר איכותי

הדבר הראשון שאתה צריך הוא לבנות אתר, מקום שבו תוכל להציג את התוכן והמוצרים שלך. יש אנשים מקצועיים בבניית אתרים לעסקים, שיוכלו לבנות לך אתר עם תוכן איכותי שנראה מצוין. צריך לדעת שיש תמורה תמורת האגרה, וככל שהאתר שלך יהיה בעל תוכן איכותי יותר – כך גם מיקום האתר שלך יהיה גבוה יותר בגוגל. כי האלגוריתם של מנוע החיפוש של גוגל, ממוקד מטרה למצוא את האתר האיכותי ביותר, על מנת לתת לגולשים את חווית הגלישה האיכותית והמדויקת ביותר עבור מה שהם צריכים. במקרים מיוחדים, אין צורך לבנות אתר שלם, אלא אפשר להסתפק בדף נחיתה מעוצב שמפנה למספר טלפון, ומאפשר להשאיר פרטים (לידים). אך לטווח ארוך – כדאי להיעזר במומחה לבניית אתרים לעסקים, שיוכל למתג את העסק שלך כרציני ומקצועי, לא פחות מהמתחרים שלך.

פרסום באינטרנט

לאחר שיש לך אתר, ומקום שבו תוכל להציג את מרכולתך – זה הזמן להזרים תנועה (טראפיק) של גולשים לתוך האתר שלך. ככל שיגיעו יותר גולשים לאתר שלך – כך הרכישות באתר יגדלו. אמנם, צריך לדעת איך לפרסם את האתר שלך כמו צריך, בצורה מדויקת ככל האפשר על מנת שרק לקוחות פוטנציאלים יגיעו לאתר, ולא אנשים שלא קשורים, שיינטשו את האתר מיד (זה מזיק לדירוג האתר שלך). כמובן שפרסום בגוגל היא הדרך המרכזית, אך יש גם דרכים נוספות כגון פרסום בפייסבוק, באינסטגרם ובשאר הרשתות החברתיות.

כיצד ניתן לפרסם בדיגיטל?

באופן כללי ניתן לחלק לשני דרכים מרכזיות:
• פרסום ברשתות החברתיות (פייסבוק, אינסטגרם) – כלי שיווקי חזק מאד, שיכול ליצור קהילה של אלפי לקוחות בעבר ביחד עם לקוחות פוטנציאלים. אלא שהוא מצריך עקביות והשקעה של העלאת תוכן חדש איכותי מדי יום או שבוע.
• פרסום בגוגל – כאן יש שני אפשרויות, הראשונה היא קידום אורגני (SEO) על ידי יצירת אתר איכותי, ופיזור קישוריות אליו במקומות רבים ואיכותיים ברשת. הדרך השנייה לפרסום היא באופן ממומן, כשהתשלום מתבצע על פי כמות הקליקים (PPC) ועליך להגדיר את צורת הפרסום בצורה מדויקת ויעילה, על מנת שתהיה משתלמת

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook