fbpx

עורך דין מקרקעין – למה זה כדאי?

0

כאשר אנחנו קונים דירה אנחנו יודעים שיהיו אינספור הוצאות שיתווספו למחיר הדירה שרכשנו: יש הוצאות של מס רכישה עבור מי שקונה נכס בפעם השנייה. יש הוצאות כמו ביטוח משכנתא כמו גם שיפוצים שאולי נצטרך לבצע בנכס וישנן הוצאות של שכירת אנשי מקצוע שחשוב שיהיו לצידנו בזמן שאנחנו קונים דירה.

אחד מאנשי המקצוע הנחוצים ביותר בעת עסקת מקרקעין הוא עורך דין מקרקעין איש מקצוע שחייב ללוות את העסקה שלנו משום שמדובר בעסקה ענקית וחשוב שהוא יוכל לספק לנו מגוון שירותים החל מיעוץ וליווי בזמן רכישה עד ייצוג מול הקבלן או היזם, ניהול משא ומתן או במקרה הצורך ייצוג בבית המשפט.

כיום יש מגוון עורכי דין מקרקעין שמציעים שירותים לרוכשי דירות וקוני נכסים או קרקעות, והם מספקים מגוון שירותים במשרד אחד.

אבל מהם השירותים אותם מספק עורך דין מקרקעין?

כיום יש מגוון שירותים שעורכי דין כאלו מספקים ללקוחות החל משיחות יעוץ ראשוניות עד לשלבים של חתימה על חוזה מכר. עורך דין מקרקעין למשל יוכל לספק שירות של סריקה ובדיקה של החוזה  וביצוע שינויים בעת הצורך. עו"ד מקרקעין יוכל לסייע בבחינת הנכס בדיקת היזם מבחינת רקע מקצועי וביצוע כל הבדיקות כדי שתוכלו להיות בטוחים שהנכס משוחרר מעיקולים ואינו משועבד.

עורך דין כזה יוודא כי הנכס שאתם רוכשים יהיה בסופו של דבר שלכם בטאבו והוא יבדוק כי נגד הקבלן והיזם לא עמדות תביעות משפטיות. לאחר מכן יוכל עורך הדין לעזור לכם לבדוק את החוזה ולסקור אותו ולוודא שאין בו בעיות או "מלכודות" שעלולות לצוץ במהלך הדרך.

עורך דין מקרקעין יעזור לכם גם במשא ומתן מול הבנק במידה ותצטרכו לקבל משכנתא ו יסייע לכם בחתימה על חוזה מול המוכר או הקונה.

איש המקצוע יעזור לעבור על חוזים, להוסיף סעיפים ולבצע את כל הפעולות הדרושות כאשר קונים נכס מקרקעין.

כיצד בוחרים את איש המקצוע הטוב ביותר?

כאשר אתם בוחרים את המשפטן המיומן ביותר שימו לב כי אדם מיומן, מקצועי וודאו יש לו ניסיון בתחום המקרקעין וכי הוא עזר לחתום על לא מעט עסקאות בהצלחה. בחרו מומחה שמבין את התחום האמור ונמצא שנים בעולם המשפט ומכיר את תחום המקרקעין בצורה טובה מאד.

בחרו משפטן אשר יכול לייצג אתכם בכל מקרה כזה או אחר שקשור לרכישת נכסים.

שימו לב כי מדובר בעורך דין ליקויי בנייה שמציע שירות עם שכר טרחה שאתם יכולים לעמוד בו ובחרו את המשרד האיכותי והטוב ביותר. כך תוכלו לבצע עסקת מקרקעין באופן בטוח ונכון ללא הוצאות גדולות בשכירת בעלי מקצוע.

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook