fbpx

מיטות מתכווננות מעוצבות: סמארט בד – מיטה מושלמת לחדר שינה

תרבות השינה האירופית בראי מעצבי העל של מיטות סוויס סיסטם, מציגה עשרות עיצובים עוצרי נשימה של מיטה מתכווננת הנקראות Smart Bed - מיטה חכמה.

0

מיטה זוגית מתכווננת אינה רק אורטופדית, בעל מזרן מותאם ומשטח שינה מתקדם – המיטה הזוגית היא המקום העיקרי והחשוב ביותר בחיים של רובנו.
על כיוון התפיסה של מבחר המיטות המתכווננות המעוצבות, איך מתאימים מיטה זוגית לעיצוב החדר וכיצד שילוב של מיטה מתקדמת וטכנולוגית עם עיצובים מעשרות מקומות בעולם יוכלו לסדר לכם את האווירה והשקט הנפשי לו אתם מצפים.

לא רק בריאות וקדמה: מיטות מתכווננות מעוצבות מבית סוויס סיסטם

קו החשיבה של חברת סוויס סיסטם – מיטה זוגית מתכווננת חייבת להיות הטופ ביותר עבורכם על כל חלקיה: מזרן אורטופדי המתאים את עצמו אליכם בטכנולוגיה מתקדמת, משטח שינה אורטופדי המספק יתרונות בריאותיים רבים שאינם נמצאים במשטחי שינה רגילים, מנגנון חשמלי ברמה גבוהה ונפרד לכל משתמש/ת שינה, ארגז מצעים רחב לאחסון נוח ויעיל ושלט בקרה מתקדם להזזת אזורים שונים בגוף בהתאם למצב השינה או המנוחה לבחירתכם. ובכך מיטות אלו הופכות להיות מיטות חכמות (סמארט בד).
כל אלו יוצרים מיטה זוגית חשמלית מנצחת, המאפשרת את שיפור איכות השינה בעשרות אחוזים וסיוע למצבים בריאותיים רבים המאפשרים למיטה מתכווננת זוגית להתאים את עצמה אליכם ולצרכים שלכם.
יחד עם הבריאות והקדמה שניתן למצוא במיטות זוגיות של סוויס סיסטם, לא ניתן להכריז על מיטה זוגית מתכווננת מושלמת ללא דגש על יתרונות העיצוב החדשני.יחד עם טובי מעצבי- העל ברחבי העולם, סוויס סיסטם מאפשרים לכם להתאים גם את עיצוב המיטה עם עשרות רבות של עיצובים וסוגים לבחירה.
סוויס סיסטם שמה דגש לא רק על תרבות שינה אירופאית, כאשר אזור השינה (החלק המרכזי בחייכם) יותאם לגוף האנטומי שלכם, לצרכים הבריאותיים והאישיים שלכם וכן גם לעיצוב הבית וחדר השינה שלכם.

עיצוב ב – CLASS: מצבי-על עיצבו עבורכם מיטות זוגיות מתכווננות

עם החשיבות הרבה בסוויס סיסטם דאגו לקו עיצוב חדשני ומפותח, העיצובים מחלוקים לפי דרגות Class, העיצובים של המיטות הזוגיות מאפשר לכם לעצב את החדר בהתאם לסגנונות שונים מהעולם וכן סגנונות שיוכלו לפתוח את חדר השינה שלכם לאופקים רבים.
בעבודה על סדרת המיטות מדגם קלאס F לקחו חלק מעצבי-על בינלאומיים נחשבים, כאשר הדגש הברור הוא על העלאת רמת המיטה דרגה אחת נוספת באמצעות עיצובים שאינם קיימים במיטות אחרות רגילות ובאמצעות תרבות שינה אירופאית.
סדרת המיטות מדגם קלאס C מתמקדת בשלמותם של חושי הגוף, בהתאם לכל עיצובי המיטות הזוגיות של סוויס סיסטם, המיטה הופכת למרכז חייכם וכך גם עיצובה בהתאם.
העיצובים נועדו לעורר את החושים, על-מנת לעורר את משתמשי השינה ולהפוך את המיטה הזוגית לחוויה חושית ברמה שטרם הכרתם.
בסדרת קלאס C השתתפו מעצבי-על נוספים וכן גם צוות מעצבי-על, כולם דאגו לכך שכל מיטה תהיה מיוחדת ולא בעיצוב רגיל ומשעמם כמו מרבית המיטות המוכרות למשתמשי השינה בישראל ובעולם.
כדי לבחון את עיצובי המיטות ולקרוא על מעצבי מיטות השינה הזוגיות של סוויס סיסטם, תוכלו להיכנס ללשונית "גלריה" ולהתחיל בצעד לקראת שינוי איכות השינה, אך גם איכות החיים.

עיצוב פנים: איך להתאים סמארט בד לחדר השינה?

Smart Bed – מיטה חכמה היא הפתרון המושלם מבחינת נוחות ועיצוב לחדר השינה שלכם! אם כבר הספקתם לבחון את המגוון הרחב של המיטות המעוצבות של סוויס סיסטם, ודאי הבנתם שהאפשרויות כמעט בלתי מוגבלות והטעם שלכם אינו פשוט ויכול להתאים למספר רב של עיצובים.
כדי להתאים את המיטה לחדר השינה, עליכם להתחיל לעצב את חדר השינה.
אם אין ברשותכם התקציב המתאים למעצבי פנים שיכולים לעשות עבודה מעולה בעיצוב הבית שלכם (ואף להתאים לכם את המיטה המבוקשת בהתאם לקו העיצוב הנבחר) – תוכלו לעצב את חדר השינה שלכם לבדכם, עם קצת יצירתיות ותעוזה.
המלצה חמה לכל מי שמעוניין לעצב את חדר השינה לבד ולהתאים מיטה זוגית מתכווננת מעוצבת, תוכלו לצלם את החדר הריק (במידה ומדובר על שיפוץ כולל) ולהתחיל לשחק עם תוכנת עריכת תמונות פשוטה, גם אם כלי הצביעה יהיו גסים ולא מקצועיים, עדיין תוכלו לקבל קו מחשבה כיצד החדר יראה.
בכל שלב, אם צבעתם את הקירות בתוכנת עריכת תמונו או אם באם השארתם את התמונה כפי שהיא – תוכלו פשוט לדמיין, מול התמונה הזו הציבו מספר אופציות למיטות זוגיות שאתם מעדיפים והתחילו להתלבט.
אם כבר בחרתם עיצוב לחדר שינה או שמדובר על חדר שינה מעוצב קיים, כל מה שצריך לעשות הוא להציב את התמונה של החדר הקיים ולבחור בעצמכם את המיטה הזוגית בעיצוב שנראה לכם המתאים ביותר.
בתוך קטגוריה "גלריה" באתר תוכלו ללחוץ על כל מיטה ולקרוא על הסוגים והמאפיינים השונים עבור כל מיטה זוגית.

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook