fbpx

מה צריך לקנות כדי לגדל צמחים בבית

0

לגדל צמחים בבית זה כבר מזמן לא "ביג דיל" בשום צורה ובעיקר לא מבחינת עלות כלכלית של הציוד הנדרש לכל מגדל מתחיל כדי לצעוד את צעדיו הראשונים בדרך ליבול המוצלח. מי שרוצה להצליח בתהליך של גידול קנאביס ביתי, כמובן ללא כוונות של מכירה או תחרות בשוק אלא לעצמו בלבד בתור פתרון מעשי ותחליף לאינטראקציה הקבועה עם השוק השחור וגורמים עברייניים, יהיה זקוק לציוד בסיסי יחסית שלא יהיה קשה או יקר במיוחד להשיג אפילו בחנות הקרובה של הידרופוניקה ליד הבית.

הדבר הראשון שצריך בדרך כלל כדי להצליח במטרה של גידול קנאביס ביתי הוא אוהל גידול, המאפשר לבצע בקרה מדויקת ונרחבת אחר התנאים בהם גדלים הצמחים, בין היתר כדי לספק להם תנאים מדויקים של שעות תאורה, אחוזי לחות ושאר מאפיינים שיכולים לזרז את הגידול וחלקם אפילו הנם כאלה שלא ניתן להתפשר עליהם. ללא בקרה מדויקת אחר התנאים הללו ובעיקר בעניין של שעות חשכה ותאורה שהן חיוניות מאד לסיום שלב הצמיחה כמו גם להצלחת שלב הפריחה של צמחי קנאביס, גידול ביתי של צמחי קנאביס לא יכול להצליח בשום צורה שמטרתה להניב כמות סבירה של פרחי קנאביס מוצלחים. כאשר רוכשים אוהל גידול קנאביס חשוב להבין כי הוא עומד להגדיר את גבולות מערכת הגידול שיהיה אפשר להכניס בתוכו, ולכן לרוב מומלץ ללכת לפי כלל האצבע של "לבחור הכי גדול שאפשר להכניס בחלל הביתי", כלומר ללכת לכיוון ניצול מקסימלי של החלל הקיים.

מעבר לאוהל הגידול, חשוב מאד לרכוש גם תאורת גידול מתאימה, שכן תאורה כזו צריכה ליצור במקרים רבים לא רק אור חזק מאד אלא גם חום הנדרש כדי לספק לצמחים את התנאים המיטביים ביותר לגדול בהם. מנורות LED למשל יכולות לספק פתרון מצוין שמונע חימום, אך במקביל יהיה קשה לחמם איתן מספיק את חלל הגידול בחורף. התאמת התאורה לחלל ולתנאים שיש לכם היא משימה לא פשוטה בכלל ויותר רב-שלבית ממה שהייתם חושבים, ולכן כדאי לשמור אותה למומחים, למשל למומחים שלנו כאן ב"ירוק הבית" שידאגו להתאים את המערכת המושלמת בדיוק לצרכים שלכם ולבחור לכם את המנורה שתאיר לכם את החלל הביתי באופן מושלם.

אוהל ותאורת גידול הם לא סוף הדרך כמובן, וישנם עוד הרבה דברים שצריך כמו עציצים ומצע גידול, הידרופוני או מצע אדמה רגיל, לצד דברים נוספים שאינם בגדר חובה אבל בהחלט יכולים להוות עזר מהותי החל מחומרי תזונה ודשנים ועד מערכת CO2 מקצועית שתפיק לכם תפרחת עשירה במקרה של גידול קנאביס ביתי. כדי להבין אילו אמצעים אתם חייבים לשלב באוהל שלכם כמו למשל מפוח ומאווררים, וממה אפשר להימנע בהתחלה כמו תוספי פריחה מוגזמים, כדאי להיוועץ עם מומחה בחנות הידרופוניקה מבין דבר או שניים בגידול צמחים ביתי.

יש לכם שאלות על כל נשוא שקשור לגידול ביתי של צמחים באופן כללי או הגיגים לגבי סוגי הציוד ורמת המקצועיות שכדאי לכם להשקיע במערכת הביתית שאתם בונים לעצמכם? זקוקים ליד מכווינה וייעוץ מקצועי בייעול מקסימלי של המשאבים שיש ברשותכם כדי לבנות את מערכת הגידול הטובה ביותר שאתם יכולים להרשות לעצמכם ולהבטיח תוצאות טובות כבר מתחילת הדרך? אצלנו ברשת "ירוק הביתה" דואגים שתמיד יהיה ברשותכם כל המידע שאתם צריכים כדי לבחור ולהתאים את הציוד המקצועי ביותר שיעזור לכם לסגל חוויה ייחודית ויוצאת דופן של גידול צמחים ביתי. אצלנו תוכלו ללמוד כל מה שאתם צריכים לדעת על תחום ההידרופוניקה וגידול הצמחים הביתי, כדי שתוכלו לעשות את הבחירה החכמה והיעילה ביותר עבורכם.

מאמר זה נכתב על ידי ירוק הביתה – המגוון הגדול המתקדם והחדשני ביותר בשוק ההידרופוניקה ממיטב היצרנים בארץ ובעולם.

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook