fbpx

המקצועות שקבלו תאוצה בחודשים האחרונים

עד לפני מספר חודשים, לא ניתן היה כלל לדמיין מה יתחולל בכלכלה העולמית. התפרצות נגיף הקורונה משנה סדרי עולם ונראה שהשינויים הללו כאן כדי להישאר בעתיד הנראה לעין.

0

אחד מהשינויים רחבי ההיקף ביותר אירע בשוק העבודה. יותר ממחצית מהמשרות במשק אינן זמינות עוד וכיום, קיימים בישראל כמעט מיליון מובטלים והמספר גדול מיום ליום. בעוד שרבים מצאו פתרונות יצירתיים כמו מעבר לעבודה מהבית או במתכונת שונה ומותאמת להנחיות, רבים מוצאים עצמם עומדים מול שוקת שבורה. המציאות הכלכלית הזו תיצור לבטח לא מעט מקצועות חדשים. גם מקצועות קיימים שבעבר היו זניחים, עשויים להפוך למבוקשים ונפוצים יותר עקב דרישת העבודה ההולכת וגוברת. הגיע הזמן לשינוי קריירה? אלו כמה מהמקצועות שעשויים להתבלט בתקופה הקרובה.

מחסנאים ועובדי אספקה

גם בימי הסגר המחמירים ביותר, המשיכו לעבוד במרץ ובמסירות עובדים רבים מאחורי הקלעים. על מנת שהציבור הישראלי לא יידע מחסור וכדי להבטיח שסחורות חיוניות כמו מזון, תרופות ומוצרי היגיינה ימשיכו לזרום אל המרכולים, מערך האספקה של התעשייה הישראלית אינו פוסק לרגע. גם ברגעי המשבר המורכבים ביותר, נדרשים עובדי מחסן, סבלים, עובדי שילוח ושאר אנשי המקצוע הפועלים לאורך כל שרשרת האספקה מהמפעלים, המרלו"גים והחקלאים ועד לצרכן. ממחסנאים במרכזי ההפצה ועד למלקטים בסופר, השוק הישראלי מחפש אחר עובדים בתחום וזהו אפיק תעסוקה שילך ויתרחב בתקופה הקרובה.

עובדי שליחויות

מגבלות הריחוק החברתי הפכו את שירותי השליחויות מאמצעי יעיל ונוח לשירות חיוני קריטי. לאלו מאיתנו הנתונים בבידוד, או בימים של סגר, שירותי השליחויות הם האמצעי היחיד להעביר סחורות, לצרוך מוצרים ושירותים ולבצע פעולות רבות אשר בעבר לקחנו כמובן מאליו. רבים מחפשים היום אחר עבודה בשליחויות וסביר להניח שמגמה זו תימשך בתקופה הקרובה. יש לך קטנוע או רישיון? סביר להניח שניתן יהיה למצוא לא מעט תעסוקה בתחום.

טיפולים אסתטיים

Smart Bedגם בימים של הסתגרות ובידוד, נראה שכל עוד סלוני היופי וטיפולי האסתטיקה נגישים לציבור, הביקוש הוא גבוה. מיד עם פתיחת המספרות וסלוני המניקור והקוסמטיקה, חלה נהירה אדירה. דווקא בימים אלו, רבים מאיתנו זקוקים לסיבה להמשיך ולטפח את עצמנו, גם אם אנו יוצאים לעתים רחוקות בלבד. אם תמיד רצית להתנסות בקורס בניית ציפורניים, זוהי הזדמנות נהדרת ללמוד כישורים חדשים ולפתוח אפיק תעסוקתי נוסף.

פתרונות תוכנה

עסקים רבים יזדקקו בימים אלו לפתרונות חכמים ומתקדמים יותר על מנת להמשיך לספק שירותים ומוצרים ללקוחותיהם גם ללא פתיחת החנויות. בעלי עסקים מחפשים אחר כישרונות שיסייעו להם להקים פלטפורמות סחר מקוון ואפליקציות ייעודיות שיאפשרו ללקוחותיהם לבצע הזמנות מהבית ולקבל שירותים מכל מקום ובכל זמן, מבלי לפגוע במכירות בעת המשבר. אם יש לך הכשרה בתחום התוכנה, שווה להיכנס אל השוק הזה וליהנות מהזדמנויות תעסוקה אטרקטיביות.

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook