fbpx

הכירו את מעבדת LEM

0

אם תמיד חיפשתם מקום אמין ויעיל שיוכל לספק לכם את כל השירותים הרפואיים שאתם מתקשים לקבל בבתי החולים או בקופות החולים – חשוב להכיר את מאבדת LEM. מעבדה שלוקחת את העניינים בידיים בכול הנוגע לביצוע בדיקות, אבחון ומתן תוצאות מהירות ומדויקות ללקוחות.

למעשה מדובר במעבדה פרטית המספקת שירותים עבור לקוחות של כל קופות החולים ובתי החולים. מעבדת LEM מציעה שירותי מעבדה מן השורה הראשונה באיכות גבוהה ומסייעת לרבים לקדם נושאים רפואיים בצורה הרבה יותר יעילה.

למה מחשוב להכיר מעבדה כזאת?

רבים הישראלים שיודעים שבהינתן מערת בריאות ציבורית, לא תמיד קל ופשוט לבצע   לבצע פרוצדורות רפואיות בעלות נמוכה כמו שמאפשרת המערכת. בדיקות דם בסיסיות בדיקות רנטגן או בדיקות סי טי, MRI ואפילו בדיקות בזמן הריון וכולי דרך קופות החולים ובתי החולים לא קל לבצע והן מלוות בפרוצדורות אינספור.

לכן רבים מוצאים את עצמם עומדים בתורים ארוכים מתמהמהים עם הבדיקות מטורטרים ממקום אחד לשני ולא מבינים כיצד הם יצלחו את מסכת הבדיקות הזאת. מעבדת LEM נועדה בדיוק בשביל לחסוך את הדברים האלה ולספק גילוי מוקדם של כל מחלה או בעיה רפואית, כמו גם אבחון או שלילה של כמה שיותר בעיות בריאותיות או מצבים גופניים תוך שמירה על האינטרס של הלקוח.

מעבדת LEM – מקום שיש בו מומחים בכל התחומים הרפואיים!

במעבדה פרטית תמצאו רופאים מומחים שיבצעו עבורכם בדיקות החל מבדיקות מישוש שנעשות על ידי רופאים עד טכנאי אולטרסאונד שיעזרו לבצע בדיקות בהריון או כל סריקה אחרת.

היחס האישי והמומחיות יספקו ללקוחות מקסימום מידע על הלקוח יעילות דיוק ומקצועיות.  הכירו את פקידי הקבלה הנחמדים והעניינים שלנו ואת הסוף לתורים הארוכים. המעבדה מציעה שקיפות מלאה שהמעבדה מציעה ואת השירות הטוב ביותר שתוכלו לקבל בכל הנוגע לבריאות שלכם.

במקום כמו מעבדתLEM, מגיעים אנשים שרוצים לפעול למען בריאותם שאינם רוצים להזניח את גופם. במקום אפשר לבצע מגוון רחב של בדיקות במהלך ההיריון כמו בדיקות העמסת סוכר עד אולטרה סאונד ושאר שירותים שאפשר לקבל כמו ביצוע בדיקות רפואיות לבחינת כשירות במקרים של הצטרפות למקצועות הספורט או לפני הוצאה או החזרת רישיון נהיגה או לפני גיוס וכו'.

עוד תוכלו לבצע בדיקת מישוש בלוטות באזור הגרון, בדיקת שתן או דימות, רנטגן ואולטרה סאונד ושאר פרוצדורות. בדיקות דם, רפואיות שגרתיות, איתור רמות כולסטרול LDL ובדיקות הבודקות את הסיכוי להתפתחות טרשת עורקים וכולי.

אנו מקבלים כל הפנייה החל מהפנייה של רופא המשפחה או זאת שנתן בית החולים או חדר המיון.

צוות המעבדה אדיב ומקצועי ויפנה אותכם בדיוק אל הבדיקות הדרושות ללא תורים ארוכים ומקסימום יעילות בזמן שתגיעו למקום. המקום מציע מגוון רחב של שירותים רפואיים.

אז אם אתם מוצאים את עצמכם מחפשים מקום שיציע לכם מענה בבדיקות כאלה ואחרות כדאי כבר עכשיו לפנות אל המומחים ולהבין כיצד אתם יכולים לשמור על הבריאות שלכם בצורה הרבה יותר טובה.

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook