fbpx

האתר בסט בוקס עושה כבוד לקרטונים

0

נראה אפוא שקרטונים נמצאים בכל מקום ומהווים מרכיב מרכזי כמעט בכל תחום, אך שאלתם את עצמכם איפה אפשר לקנות קרטונים מתאימים לכל צורך ובכל מידה ואיך אפשר להזמין קרטונים מעכשיו לעכשיו?

האתר 'בסט בוקס' שם לו למטרה לספק קרטונים מכל הסוגים לרבות מידות מיוחדות בהתאמה אישית לפי צורכי הלקוח והכל במהירות עם אפשרות למשלוח עד לבית או העסק.

לפניכם הסבר על שיטת העבודה של האתר שמאחוריו עומדת אחת החברות המובילות בישראל לייצור ושיווק קרטונים למגזר הפרטי והתעשייה ואיך כל אחד יכול בימינו להזמין קרטונים מותאמים אישית לצרכים שלו.

מי צריך קרטונים

אנחנו לא נוטים לייחס להם משמעות רבה אך קרטונים כבר מזמן הפכו לפריט נפוץ כמעט בכל בית ועסק. זאת שיטת האריזה הטובה ביותר שמאפשרת לבצע אינספור פעולות החל מאריזת דירה במעבר דרך משלוחים של מוצרים באינטרנט ועד לשילוח סחורה ברחבי העולם.

העניין הוא שכדי לרכוש קרטונים מתאימים יש לעתים קרובות צורך בעבודת מחקר מעמיקה אחר החברה המתאימה, עניין שהופך למורכב יותר לאור העובדה שאין הרבה יצרני קרטונים בישראל ומרבית המשווקים גוזרים קופון על דמי התיווך ולכם מן הסתם זה יכול לעלות יותר.

אם מדובר ברכישת מספר מצומצם של ארגזים, כנראה שלדמי התיווך האלה לא יהיה משקל גבוה כל כך מפני שמדובר בחומר זול אך אם לעומת זאת אתם צריכים עשרות, מאות או אלפי קרטונים ובמיוחד אם אתם בעלי עסקים שזקוקים להם על בסיס לקבוע, או צריכים קרטונים מיוחדים, להפרשים במחיר יכולות להיות השלכות מרחיקות לכת על הרווחיות והנוחות שלכם.

סוגי קרטונים

רובנו מכירים את הפשוטים שעולים לכל היותר כמה שקלים אך למעשה מדובר בתחום הרבה יותר נרחב עם קרטונים מסוגים שונים שמשרתים כאמור את כל מגזרי התעשייה והמסחר.

לא בטוחים איזה קרטון לבחור? לפניכם הסבר על הסוגים המרכזיים שנמכרים באתר 'בסט בוקס' ושיעשה לכם סדר.

  1. קרטון חד גלי – זהו הסוג הפשוט שמורכב משכבת קרטון בודדה. הוא הזול ביותר ומתאים למרבית המטרות ובכלל זה הובלת דירה, העברת סחורה ולפעמים גם משלוחים. חשוב לציין שגם קרטון חד גלי נחלק לדרגות חוזק וכך ניתן למצוא קרטונים חזקים יותר או פחות.
  2. קרטון דו גלי – דומה לחד גלי אם כי כאן כבר מדובר בקרטון חזק יותר שהדפנות שלו מורכבות משתי שכבות ועל כן הוא הרבה יותר חזק וגם מעט יקר יותר. קרטון דו גלי מתאים למגוון מטרות ובכלל זה הובלת סחורה או חפצים שבירים ואף במצבים שצריכים לערום קרטונים האחד על גבי השני בלי שימחצו תחת העומס.
  3. קרטון תלת גלי – כאן כבר מדובר על ארגזים חזקים במיוחד שמזכירים במעט תיבות עץ. המחיר שלהם יקר ולכן הם משמשים בעיקר בתעשיות מיוחדות ובהייטק. רכשתם מחשב חדש? סביר להניח שהוא יהיה ארוז בקרטון עם שלוש שכבות.
  4. קרטון ממותג – מיתוג הוא עניין חשוב שצריך לקחת בחשבון. אם אתם אורזים דירה כנראה שזה לא ממש ישנה לכם מה כתוב על הארגז אך אם אתם חברה שעוסקת במסחר בוודאי תרצו למתג את הקרטונים. מיתוג הוא עניין שיכול לייקר את העלויות כשקיימות מגוון אפשרויות שכל בעל עסק צריך לשקול.
  5. קרטונים ממוחזרים – זולים ומתאימים לצרכים מצומצמים כמו מעברי דירות.

איך להתאים את הקרטון המושלם לצרכים שלכם?

התאמת קרטון צריכה להיעשות לפי כמה שיקולים:

  1. צרכים
  2. עלות
  3. מטרות נוספות

להתאים את הקרטון לצורך

המטרה הראשונה היא לבחור בקרטון שמתאים לצורך שלנו. אם אתם צריכים לארוז פריטי טקסטיל או חפצים אחרים שאינם שבירים ואינם בעלי משקל גבוה, תוכלו להשתמש בקרטונים חד גליים שיהיו זולים ויעילים.

לעומת זאת אם צריך לארוז חפצים שבירים או כבדים, חשוב להיעזר בקרטונים חזקים יותר שישמרו על הפריטים ויאפשרו שינוע בטוח.

העלות של הקרטונים

כמעט בכל המקרים הקרטון משמש רק לשינוע של הפריטים ובזה מסתיים תפקידו. אנו מעוניינים מן הסתם שהוא יעשה את זה על הצד הטוב ביותר ושהעלויות יהיו זולות ככל שניתן.

על כן חשוב להשוות מספר הצעות מחיר ומעבר לזה לא לשלם על דברים שאין בהם צורך. מידות גדולות מדי, קרטונים מחוזקים שלא לצורך או מיתוג ושימוש בהדפסות צבע עשוי לייקר את העלות של כל קרטון במאות אחוזים.

יתירה מכך יש מצבים שבהם אפשר לחסוך את העלויות באופן ניכר באמצעות שימוש בקרטונים ממוחזרים במצב טוב שניתן להשתמש בהם במרבית המקרים בלי בעיה.

קרטון ממוחזר נחשב לכזה שכבר נעשה בו שימוש אם כי הוא עדיין במצב טוב ויכול לשמש בלי בעיה. לא מדובר על ארגזים של פריטים שמלכלכים או פוגעים בקרטון כמו ירקות, אלא בפריטים ניטרליים יותר כמו בגדים וטקסטיל.

הזמנת קרטונים באתר בסט בוקס

האתר 'בסט בוקס' מאפשר לכל אחד להזמין קרטונים לכל צורך במחירים זולים הישר מן היצרן. לא משנה אם אתם צריכים קרטונים למעבר דירה או שאתם מחפשים ארגזים מרופדים למשלוח פריטים שבירים או יקרים, באתר 'בסט בוקס' תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים ובכל כמות לרבות אפשרות לייצר קרטונים לפי מידות ובמיתוגים מיוחדים.

את ההזמנות ניתן לעשות באופן ישיר ופשוט באתר האינטרנט שלהחברה בכתובת bestbox.co.il

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook