fbpx

ביטוח תכולה, ביטוח מבנה וביטוח דירה מלא – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

0

ביטוח תכולה הוא חלק ממכלול ביטוח הדירה המכיל: ביטוח תכולה וביטוח מבנה. ביטוח הדירה מחולק לשניים וכל אחד יכול לבחור האם לעשות רק ביטוח תכולה, כלומר ביטוח על הרכוש הנמצא בביטוח, רק ביטוח מבנה, כלומר ביטוח על הדירה עצמה ונזקים שייגרמו לה כמו שריפה, הצפה וכדומה או שיבחר ביטוח דירה מלא הכולל גם ביטוח תכולה וגם ביטוח מבנה ומספק לכם את הביטוח המקיף והטוב ביותר לנכס שלכם!

בפורטל הביטוחים הגדול בישראל תוכלו למצוא הצעות של חברות ביטוח עבור ביטוח תכולה, ביטוח מבנה וביטוח דירה במגוון מסלולים שונים.

למי מתאים לעשות רק ביטוח תכולה ומה חשוב לדעת על ביטוח תכולה

ביטוח תכולה מתאים עבור מי שלמשל גר בשכירות בדירה כלשהיא ולא מעוניין לבטח את הדירה עצמה כי היא לא שלו. עבור בעל דירה שמשכיר את הדירה כמובן שעדיף לעשות גם ביטוח מבנה אבל אין כל צורך לעשות ביטוח תכולה במידה והריהוט בבית לא שייך לו אלא לדייר הנכנס לגור בדירה. ביטוח תכולה מתאים למי שיש רכוש יקר ושווה ערך או כל מי שמעוניין לבטח את תכולת הבית מכל סיבה אחרת. ביטוח תכולה יבטח אתכם בעלות של כמה שקלים בחודש מפני פריצות וגניבת הרכוש, שריפה, הצפה, נזילה וכל נזק אחר שעלול להרוס את הציוד שלכם, הריהוט, המכשירים החשמליים בבית וכל ציוד אחר שחשוב לכם ואתם מעוניינים לבטח. לרוב עושים ביטוח תכולה וביטוח מבנה יחד כיוון שההבדל בתשלום לא גבוה וזה מאפשר לכם לבטח את כל הדירה ומה שיש בה בלי לחשוב האם פריט זה מבוטח או לא, למשל נזק שנגרם לתמונה על הקיר ולקיר עצמו יכוסה באופן מלא רק אם יהיה לכם ביטוח דירה מלא ויש עוד דוגמאות רבות.

למדו עוד בעל ביטוח תכולה, ביטוח מבנה וההבדלים ביניהם בפורטל הביטוחים הגדול בישראל!

בפורטל הביטוחים הגדול בישראל יש את כל המידע שצריך לדעת על כל סוגי הביטוחים: ביטוח דירה, מבנה ותכולה, ביטוח חיים וביטוח חיים למשכנתא, ביטוח בריאות כללי וביטוח משלים, כל סוגי ביטוחי הרכב ועוד. בנוסף תמצאו באתר את כל המידע שצריך לדעת על תוכניות חיסכון והשקעה בפנסיה, בקופות הגמל, בקרנות ההשתלמות, בביטוחי המנהלים וכדומה.

מוזמנים ליצור קשר או להשאיר פרטים ונחזור אליכם לגביי כל שאלה שיש לכם או למטרת יצירת שיתופי פעולה ולקבלת מידע נוסף ישירות אל תיבת המייל שלכם.

מה כולל ביטוח תכולה

ביטוח תכולה כולל בדרך כלל ביטוח אחריות כלפי צד ג' על נזקי מים, למשל במקרים בהם יש נזילה המתחילה אצלכם ועוברת לשכנים או ההפך, ביטוח חבות מעבידים וביטוח רעידות אדמה. ביטוח תכולה כללי מכסה את המבוטח ואת דירת המבוטח מפני מגוון רחב של נזקים כמו: שיטפון או הצפה, פגעי מזג אוויר כמו ברקים, סערות וכדומה. שריפה, פריצה, שוד ועוד. ביטוח תכולה מבטח את הרכוש שלכם כאשר כל התופעות הללו קורות אך ניתן לבטח חפצים ספציפיים כמו טלוויזיה, מערכת קול, אופניים, ריהוט, מוצרי חשמל, תכשיטים וכל מוצר או פריט אחר שאתם רואים לנכון לבטח בצורה נקודתית ואולי רק את הפריט הזה על מנת להוזיל את עלות ביטוח התכולה כאשר יש ריהוט או חפצים שלא מפריע לכם אם יהרסו או ייגנבו למשל.

ביטוח תכולה בדירה לא תפוסה – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

ביטוח תכולה בדירה לא תפוסה הוא ביטוח תכולה שנותן לכם הגנה ביטוחית עבור דירה לא מאוכלסת בטווח של מעל 60 יום. למשל אם אתם נוסעים לתקופה ארוכה כבעלי הדירה המשכירים את הדירה ולא מוצאים עדיין דייר חלופי או בעלי דירה אשר עוברים לגור במקום אחר, יש לכם אפשרות לבטח את התכולה הנשארת בנכס במחיר זול יותר באמצעות ביטוח תכולה בדירה לא תפוסה.

ביטוח צמודי מבנה  – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

ביטוח תכולה עבור צמודי מבנה הוא ביטוח תכולה המקנה לכם הגנה ביטוחית מפני נזק או אובדן של חפצים צמודי מבנה כמו אופניים או כל ציוד אחר הקשור לבית או ליד הבית וכדומה.

בפורטל הביטוחים הגדול בישראל תמצאו את כל מה שצריך לדעת על ביטוחי הדירה השונים כולל מחשבון השוואת מחירים והצעות של חברות הביטוח המובילות בשוק עבור ביטוח דירה, ביטוח מבנה, ביטוח תכולה וכל שאר הביטוחים כולל ביטוח חיים, ביטוח נכות, ביטוחי רכב כולל ביטוח מקיף, ביטוח חובה וביטוח צד ג'. כנסו לקרוא עוד מאמרים ולהשאיר פרטים עם כל שאלה ונחזור אליכם בהקדם. מעוניינים לקבל הצעות מחיר למייל? השאירו פרטים וקבלו את ההצעות המשתלמות ביותר עבור כל סוגי הביטוח ותוכניות החיסכון והשקעה הקיימות ישירות אל תיבת המייל שלכם!

על מה חשוב לשים דגש בבחירת ביטוח התכולה

כמו בכל ביטוח, יש כמה גורמים מרכזיים המשפיעים על טיב הביטוח ואיכותו. אנו מחפשים תמיד ראשית את כל את מחיר הביטוח וזה מרכיב חשוב בהחלט אך אפשר לבדוק עוד כמה דברים לפני שבוחרים את הביטוח הרצוי לנו כמו:

  • סך ההשתתפות העצמית בביטוח – השתתפות עצמית היא מרכיב חשוב בכל ביטוח ואם ההשתתפות העצמית שלכם גבוהה מדי אולי עדיף שתבחרו חברת ביטוח אחרת שמציעה תעריפים טובים יותר.
  • מספר התשלומים – עוד אלמנט חשוב בכל עסקה ובוודאי בעסקה ארוכת טווח הוא כמות התשלומים בהם אתם יכולים לשלם את הביטוח. מכיוון שביטוח מכל סוג הוא דבר מתמשך, חברות הביטוח בנויות על מספר תשלומים גבוה עבור הביטוח ולמעשה אתם משלמים את הביטוח חודש בחודשו לכל התקופה עד לתום הביטוח ולאחר חידושו ממשיכים לשלם את התשלומים עבור הביטוח כל חודש.
  • מידת הכיסויים – הדבר הכי חשוב בכל פוליסת ביטוח זה מידת הכיסויים שאתם מקבלים. בדקו והשוו בין פוליסות ביטוח התכולה השונות בפורטל הביטוחים הגדול בישראל או כל ביטוח אחר שאתם מתעניינים בו כך תוכלו לדעת לא רק איזה ביטוח יקר או זול יותר אלא איזה ביטוח מכסה אתכם בצורה מקיפה יותר.

לאחר שיהיו לכם את כל הנתונים זה מול זה תוכלו לדעת בצורה טובה יותר איזה ביטוח טוב יותר ביחס למה שהוא נותן וביחס למה שאתם צריכים!

פורטל הביטוחים הגדול בישראל הוא המקור המקיף ביותר לכל סוגי הביטוח, החיסכון וההשקעה הקיימים. רוצים להוזיל בעלויות הביטוח ולשלם פחות כל חודש? בעזרת פורטל הביטוחים הגדול בישראל תוכלו לעשות השוואה רצינית ומדויקת ולהעמיד את הנתונים זה לצד זה כך שתוכלו לקבל תמונה מלאה של מכלול הכיסויים הביטוחיים שאתם מקבלים בכל פוליסת ביטוח ביחס לעלות הפוליסה. רק לאחר מכן תוכלו לבחור את החברה שמציעה לכם את ההצעה הטובה ביותר.

אהבתם את המאמר? שתפו אותו!

מוזמנים לקרוא עוד מאמרים כאלה ואחרים בפורטל הביטוחים הגדול בישראל ולהתחיל לחסוך בעלויות דמי הביטוח ועלויות תוכניות החיסכון וההשקעה ארוכי הטווח שלכם מיד! להתראות ובהצלחה!

 

פורטל הביטוחים הגדול בישראל

דרך מנחם בגין 156, ת"א 6492108

טלפון: 073-272-5261

www.2bit.co.il

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook