fbpx

איך להזמין הובלות קטנות במהירות ובזול

0

צריכים להוביל מקרר, ספה או אולי דירה קטנה עם מעט חפצים? אתם צריכים להזמין הובלה קטנה וכדי שהיא תהיה משתלמת ואיכותית, כדאי מאוד שתזמינו אותה בדרך הנכונה. זה אולי נשמע פשוט אך העובדות מלמדות שאלפי ישראלים עושים מדי שנה טעויות שגורמות להם לשלם מחירים יקרים ולעתים גם לסבול משירות טעון שיפור.

האתר ׳בקטנה׳ מרכז את הנושא באופן שונה ממה שהורגלנו ומאפשר לכל אחד שמעוניין להוביל רהיט, מכשיר חשמלי או דירה קטנה, להזמין הובלה קטנה באמצעות השוואת ״מובילים קטנים״ בשיטה שיכולה לחסוך לכם זמן וכסף ולהפוך את התהליך ליעיל יותר, והכל בחינם ובלי סיכון מבחינת הגולש שיכול להשוות מובילים ולהחליט אם ללבחור באחת ההצעות או שלא.

מה נחשב להובלות קטנות?

ההגדרה של הובלות קטנות מגוונת מאוד ויכולה לנוע בין הובלת חפץ בודד ולהגיע עד לכדי תכולה של דירת סטודנטים.

המשותף לכל הסוגים שהזכרנו (ושלא) הוא היכולת להעביר אותם באמצעות טנדר ועם מוביל אחד. מעבר לכך, מאחר שמדובר בפריטים בודדים שלעתים נרכשו מיד 2 או כאלה שהתקבלו במתנה, ישנה חשיבות עליונה למחיר ההובלה וככל שהוא יהיה זול יותר, כך העסקה יכולה להשתלם יותר או שלא.

האם יכול להיות שהובלה קטנה תתומחר באופן שונה כל כך בין מובילים שונים? התשובה היא בהחלט! כפי שנראה בפסקה הבאה, ההחלטה שלכם בדבר המוביל שיעשה את ההובלה יכולה להכריע בין מחיר כדאי לבין כזה שיהיה יקר ולא משתלם.

בסופו של דבר לא יהיה משתלם לכם לשלם יותר מכמה מאות שקלים להובלת מקרר יד 2 שקיבלתם במתנה או שרכשתם מיד 2 וככל שההובלה תתייקר, כך כבר יהיה שווה לרכוש מוצר חדש עם הובלה עד לבית.

כאן המקום להדגיש שמרבית הצרכנים חושבים על איכות הובלה כמשהו שתלוי במחיר אך כפי שנראה בהמשך העניין בעיקר תלוי באופן שבו תבחרו את המובילים.

מובילים קטנים להובלות קטנות זה הסוד להצלחה

אנו רוצים מובילים מקצועיים מצד אחד אך עדיין רוצים לשמור על רף מחירים סביר מצד שני. בהובלות קטנות זה בהחלט אפשרי וזה גם המצב הרצוי שכל אחד צריך ויכול לשאוף אליו.

כדי לעמוד במטרה, חשוב להתאים את המובילים באופן הטוב ביותר מתוך ההבנה שאם להם אין הרבה הוצאות, כנראה שהתמחור שלהם יהיה זול יותר.

לדוגמה, אם אנו רוצים להוביל דירת 5 חדרים, סביר להניח שנעשה מאמצים על מנת למצוא חברת הובלה מומלצת שערוכה לכך מבחינת מספר מספק של מובילים (לפחות 4 מובילים ויותר) וכמובן שנרצה שתהיה להם משאית גדולה שתוכל להכיל את כל תבולת הבית.

עד כאן הכל טוב ויפה אך מה קורה אם אנחנו רוצים להוביל סלון או מקרר ובמקרה הכי קיצוני כמה פריטים בודדים? אנחנו יודעים שחברה שיכולה להוביל דירה תהיה מסוגלת להעביר את כל הפריטים שהזכרנו בקלות יתירה אך זכרו שמישהו צריך לשלם על כל המנגנון המסורבל הזה.

אחזקת משאית גדולה וצוות של 4 מובילים יכול להיות יקר מדי ולא משתלם כדי להוביל מקרר או סלון.

לעומת זאת אם נחפש מוביל שיכול לבצע הובלות קטנות עם טנדר פשוט, נוכל לקצץ בעלויות ולהשיג את אותה מטרה בדיוק.

מובילים קטנים עם טנדר הם הכתובת כאשר רוצים לבצע הובלות קטנות מפני שהם מתמחים בזה ועושים את זה על הצד הטוב ביותר באמצעות מערכת גמישה וזריזה שיכולה לספק את אותו שירות בפחות כסף.

מובילים עם טנדר אולי לא יתאימו להוביל דירה גדולה אך להובלת פריטים הם יהיו מושלמים וזולים, אחת כמה וכמה כשצריך להוביל פריטים בודדים בערים צפופות.

איך האתר ׳בקטנה עוזר לכם למצוא מוביל עם טנדר?

אחרי שהבנו מדוע כדאי להזמין מוביל בודד עם טנדר, הגיע העת למצוא אותו וכפי שאתם בוודאי מתארים לעצמכם, העניין יכול להיות מורכב מפני שכולם כולל כולם רוצים להוביל עבורכם הכל וזה אומר מהובלת מקרר עד הובלת פנטהאוז, וזיהוי מוביל קטן יכול להתברר כמשימה לא פשוטה.

האתר ׳בקטנה׳ עוזר לכם למצוא את המובילים הקטנים שמתמחים בהובלות קטנות באזור המגורים שלכם ויותר מכך – האתר ׳בקטנה׳ גם עוזר לכם להשוות אותם.

מבחינת הגולש כל מה שצריך לעשות הוא למלא את הפרטים בטופס השוואת מובילים שבאתר ובתוך מספר דקות לקבל 3 הצעות מחיר.

מה שהופך את ההצעות האלה למשתלמות במיוחד היא הדרך שההשוואה נעשית.

ראשית שלושת הצעות המחיר הן של מובילים קטנים שמבצעים הובלות קטנות.

שנית, ההצעות אמיתיות לחלוטין וניתנות על ידי מובילים זמינים.

שלישית, המובילים שמגישים הצעות מבצעים הובלות קטנות באזור המגורים שלכם.

לבסוף, השוואת ההצעות נעשית בשיטת המכרז, משמע יש תחרות בין שלושת המובילים שפונים אליכם וכל אחד מבין שאתם משווים 3 הצעות מחיר שונות ושכדי שתבחרו בהצעה מסויימת, עליה להיות משתלמת יותר מהאחרות.

באופן הזה נוצר מצב שבו באפשרותכם לקבל 3 הצעות של מובילים קטנים וזמינים באזור המגורים שלכם שמתחרים האחד בשני ומורידים את המחירים כדי שתבחרו בהצעה שלהם.

בדרך הזאת אתם יכולים להזמין את אותה הובלה קטנה ממי שמתאים, יכול ועושה את זה במחיר הכי משתלם.

האתר ׳בקטנה׳ עוזר לכם להשוות מחירי הובלות קטנות בחינם ובלי סיכון כך שגם אם השוותם ולא מצאתם את מבוקשכם או שהחלטתם בסופו של דבר לא להוביל, אינכם מחוייבים לדבר ואתם רשאים לבחור באחת ההצעות או שלא – בלי סיכון ובלי התחייבות.

רוצים להוביל פריט בודד ולא יודעיםן מהיכן להתחיל? נסו עכשיו בחינם. חפשו בגוגל ׳בקטנה׳ הובלות קטנות ותתחילו להשוות ולחסוך.

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook