fbpx

איך לגרום לצד השני להתעניין בכם?

0

הכרויות זה לא תמיד דבר קל ופשוט. אנשים רבים מחפשים את האהבה של החיים שלהם. יש אנשים שמחפשים אותה כבר שנים, הם יוצאים, מנסים זמן רב ובכל זאת עדיין לא מוצאים את הצד השני. לעיתים מדובר ביציאות לדייטים רבים שלא עוברים את הדייט הראשון, לעיתים מדובר במספר דייטים שלא ממשיכים לאחר כחודש, לפעמים הסיטואציה כל כך מביכה שזה לא מתקדם ופעמים רבות אנו גם פוסלים דייט מסוים ומחליטים שזה לא זה. יש המון סיבות לכך שדייטים לא מתקדמים, אך אנו נתמקד באיך ליצור עניין אצל הצד השני כדי שזה כן יצליח.

פרופיל מעניין

אחד הדברים החשובים בתוך אתר הכרויות שיוצר עניין אצל הצד השני הוא מה כתבתם בפרופיל שלכם. הפרופיל באתר ההיכרויות הוא החלק שהכי מעניין את הצד השני, אחרי התמונה שלכם. כאשר הפרופיל כתוב בצורה משעממת, הצד השני יצא מהפרופיל מהר כי לא הצלחתם לייצר עניין. יצירת עניין יכולה להיות בעזרת כתיבה יצירתית, לפעמים אפילו עם טוויסט מצחיק שמסקרן את האדם בצד השני לרצות לדעת עליכם יותר.

להנמיך ציפיות במציאת זוגיות בתוך שבוע

להירשם לאתר הכרויות זה צעד שלא כל האנשים מוכנים לעשות וכשכבר הם החליטו כן לעשות, אז הם אומרים לעצמם שהם נותנים לזה ניסיון של שבוע עד חודש ואם לא יצליח אז הם יצאו מהאתר. בעניין זה חשוב לדעת כי עדיף לא לומר לעצמכם מהתחלה שאולי זה לא יצליח, מוטב לומר שאתם מנסים ומקסימום כן תצליחו. הגישה חייבת להיות חיובית. ואם אתם בכל זאת מעוניינים בניסיון, תוכלו להירשם בתוך אתר הכרויות חינם ולהתנסות. כנראה שלאחר תתנסו, סביר שתרצו להמשיך. שיחות עם הצד השני עשויות להיות ממכרות וכיפיות.

לעניין את הצד השני גם בפרק ב'

פרק ב' זו זוגיות מיוחדת מאוד. האנשים שמגיעים לאתרי היכרויות פרק ב כבר למודי ניסיון, הם כבר עברו דבר אחד או שניים בזוגיות והם מגיעים עם מטען שלם של מה הם רוצים עבור פרק ב' שלהם. הם מגיעים לדייט ללא מסכות, הכל נמצא על השולחן ולא תמיד הם שמים דגש על איך לעניין את הצד השני. בעניין זה חשוב לדעת שגם אם מדובר בפרק ב', הצד השני מחפש כן להיות מופתע וכן למצוא עניין בצד השני ולכן מומלץ לנהוג בדיוק כפי שמתנהג אדם שמחפש זוגיות בפרק א'. אל תשימו יותר מידי מחסומים, היפתחו לתהליך ותגלו שהשד לא כזה נורא.

לסיכום, חשוב מאוד ליצור עניין כאשר מחפשים זוגיות חדשה. יצירת עניין תביא את הצד השני להסתקרן ולרצות לדעת עליכם יותר. מומלץ לעניין ולסקרן באמצעות הפרופיל שלכם, זה כבר יפתח את הדרך לשיחה מעניינת ולעיתים קרובות גם לדייט ראשון ומספר דייטים נוספים.

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook