fbpx

איך בוחרים ארנק לגבר? דגשים חשובים

0

בחירת ארנק היא משימה לא פשוטה. לכאורה מדובר בפריט פונקציונלי, שממילא רוב הזמן נמצא בכיס או בתיק, ולכן אין צורך להתלבט יתר על המידה לגבי הארנק הספציפי – אבל בפועל, בעיקר מאחר שארנק מהווה גם סמל סטטוס, ומפני שבאופן כללי אנחנו אוהבים להרגיש של פריט שבו אנחנו משתמשים הוא זה המתאים לנו ביותר, כדאי להקדיש תשומת לב גם לבחירת הארנק. בכתבה זו תמצאו את השאלות הרלוונטיות עבור בחירת ארנק לגבר – שאלות שאם תענו עליהן בהתאם להעדפות שלכם תוכלו למצוא את האופציה הטובה ביותר מבחינתכם (או עבור אדם יקר לכם, כשמדובר בארנק שניתן כמתנה).

מהו הגודל הרצוי?

השיקול הראשון בבחירת ארנק לגבר הוא באופן טבעי המידות שלו. מבחינה זו נדרשת בחירה מדויקת, משום שארנק גדול מדי יוצר סרבול ואם אי אפשר להכניס אותו לכיס הוא הופך למעשה ללא פרקטי. מצד שני, ארנק קטן מדי, כזה שלא יכול להכיל את כל מה שהוא אמור להכיל, יהיה גם כן לא פרקטי – ולכן חשוב להיות מדויקים. בפרט חובה לוודא שיש מספיק מקום לכל הכרטיסים – כרטיסי אשראי למיניהם, רישיון הנהיגה, תעודת הזהות, כרטיס חבר בקופת החולים, כרטיסי מועדון, רב קו ועוד ועוד.

מהו הצבע המתאים?

השיקול השני בבחירת ארנק לגבר הוא כבר מהתחום האסתטי. רוב הארנקים מגיעים בגוונים סולידיים יחסית – אפורים למיניהם, חום כהה ואפילו שחור. הצבעים האלה משדרים יוקרה ומכובדות, ומתאימים מאוד לאנשי עסקים, עורכי דין, רואי חשבון, בנקאים ובעצם כל מי שרוצה לשדר רצינות. אופציה נוספת היא ארנק בעל צבע דומיננטי יותר כמו אדום או כחול עמוק, כשדגמים אלה מיועדים למי שאוהבים להרגיש יוצאי דופן, להתבלט בכל מקום ולמשוך תשומת לב.

חדשנות בארנקים

ארנק הוא אמנם מוצר קלאסי, כזה שלא השתנה באופן דרמטי כמו מוצרים אחרים בשלל תחומים – אבל גם בתחום זה ישנן טכנולוגיות חדשניות שכדאי להכיר. בפרט מדובר על ה-RFID Block. זוהי טכנולוגיה מתקדמת שמהווה אמצעי הגנה בפני פשעי סייבר, וחוסמת את האפשרות לגנוב את פרטי האשראי. חידוש מעניין נוסף הוא שולף כרטיסים שמקל על השימוש בכל הכרטיסים שנמצאים בארנק, ובפרט באלה שהשימוש בהם נפוץ.

ארנק לגבר עם חריטה

בחירת ארנק לגבר כמתנה – ליום הולדת, למפקד שמשתחרר מהצבא, לכבוד קידום בעבודה, ליום נישואין ויש כמובן עוד סיטואציות שבהן זוהי מתנה מוצלחת – מחייבת תשומת לב גם לפן הרגשי. המטרה של הענקת מתנה היא להפגין אכפתיות ותשומת לב, ולכן כדאי במצב כזה להוסיף לארנק חריטה.

החריטה מאפשרת להוסיף מסר אישי, כלומר מספר מילים שמביעות הערכה, הכרת תודה ו/או אהבה. מתנה לגבר בעיצוב אישי, כלומר עם חריטה, בוחרים גם על סמך איכות הארנק וגם על סמך איכות החריטה, כדי לוודא שהיא תישאר לטווח ארוך ותמשיך לשמח ולרגש את מקבל המתנה.

    LinkedInEmailWhatsAppTwitterFacebook